[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
4.0

BMW X6. Premiera trzeciej generacji

Nowe BMW X6 ujrzało światło dzienne. Ma bardziej wyrazistą stylistykę, większą moc i jest naszpikowany nowinkami technicznymi.

BMW X6 2019 BMW X6 2019
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 444 900 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

BMW X6 w swojej trzeciej odsłonie współdzieli platformę BMW CLAR (Cluster Architecture) z bardziej klasycznie stylizowanym BMW X5, ale od swojego brata różni się tradycyjnie niemal wszystkim, jeśli chodzi o design.

BMW X6 – wygląd

Nowe BMW X6 jest bardzo wyraziste w swoim wyglądzie. Przedni pas z dużym, choć nie tak wielkim jak w BMW X7, grillem i gładkimi kloszami reflektorów prezentuje się elegancko, ale przy tym drapieżnie. Wisienką na torcie jest funkcja... podświetlenia grilla, co daje nocą bardzo ciekawy efekt.

Wcale nie mniej interesujący jest tył dużego SUV-a. Jest on pełen ostrych kątów i wyrazistych, mocno zarysowanych przetłoczeń. Wysoko umieszczone i rozciągnięte w poziomie klosze lamp tylnych, z poziomo biegnącą listwą świetlną, dają wrażenie większej szerokości, przez co X6 wydaje się bardziej masywna, niż jest.

Po wyposażeniu samochodu w adaptacyjne światła przednie LED, z opcjonalną funkcją BMW Laserlight w trybie selektywnego trybu świecenia, reflektory będą skutecznie oświetlać drogę, a światła drogowe z funkcją nieoślepiania innych kierowców zadbają o dobrą widoczność i bezpieczeństwo przy zwiększonym do 500 m zasięgu widzenia.

Zobacz także: BMW Vision M Next - następca BMW i8

REKLAMA

REKLAMA

BMW X6 2019 BMW X6 2019

BMW Laserlight można rozpoznać po niebieskich lampach w kształcie X, widocznych pod kloszami charakterystycznych podwójnych reflektorów BMW.

BMW X6 – nadwozie i wnętrze

Nowe BMW X6 ma nadwozie dłuższe od poprzednika o 26 milimetrów (obecnie 4935 mm) i szersze o 15 mm (obecnie 2004 mm). Nadwozie obniżono też o 6 mm (obecnie 1696 mm), tak aby uzyskać dynamicznie rozciągniętą proporcję oraz bardziej muskularną sylwetkę. Rozstaw osi został zwiększony o 42 mm i w nowym modelu wynosi 2975 mm.

Wnętrze oferuje szerokie możliwości personalizacji i organizacji przestrzeni. Od oparć tylnych siedzeń dzielonych w proporcji 40:20:40 do możliwości ich złożenia w celu zwiększenia pojemności bagażnika – od 580 do 1530 litrów.

Dostępnych jest także wiele możliwości wyposażenia opcjonalnego, w tym takie charakterystyczne elementy jak:

  • wielofunkcyjne siedzenia z możliwością masowania,
  • czterostrefowa klimatyzacja automatyczna,
  • uchwyty napojów z regulacją temperatury,
  • szklane aplikacje na wybranych przełącznikach,
  • panoramiczne okno dachowe Sky Lounge,
  • zestawy zapachowe wnętrza Ambient Air,
  • system audio surround Bowers & Wilkins Diamond+ 3D.

Zobacz także: Audi SQ8 - potężna moc diesla

REKLAMA

BMW X6 2019 BMW X6 2019

BMW X6 – silniki

Nowa płyta podłogowa to również nowe możliwości i odświeżona gama silników. Bazowy model sDrive40i, a także czteronapędowa odmiana xDrive40i, korzystają z 3,0-litrowego silnika z sześcioma cylindrami w rzędzie. Generuje on moc 340 KM i 447 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To o ponad 30 KM i 47 Nm więcej, niż w starym X6. Lepsze jest także przyspieszenie do „setki”, które zajmuje 5,2 sekundy.

Mocniejszy wariant X6 M50i napędzany jest z kolei 4,4-litrowym silnikiem V8, generującym moc 530 KM i 750 Nm momentu obrotowego. To więcej o ponad 80 KM i 100 Nm, niż w poprzednim modelu i pozwala osiągnąć „setkę” w niewiele ponad 4 sekundy, o pół sekundy szybciej niż w odchodzącym X6.

W Europie oferta obejmie jeszcze dwa modele z dieslem. Jeden z nich to X6 M50d z 3,0-litrowym silnikiem sześciocylindrowym, generującym 400 KM mocy i 760 Nm momentu obrotowego. Przyspiesza on do „setki” w 5,2 sekundy.

Drugi wariant wysokoprężny to xDrive30d, również z 3,0-litrowym sześciocylindrowym turbodieslem, ale o mniejszej mocy, sięgającej 265 KM. Moment obrotowy dochodzi maksymalnie do wartości 620 Nm. Sprint od 0 do 100 km/h trwa w tej wersji 6,5 sekundy.

Podobnie jak poprzednik, nowy BMW X6 będzie produkowany w Stanach Zjednoczonych w zakładach Grupy BMW w Spartanburgu. Model zostanie wprowadzony na rynek w listopadzie 2019 roku.

Zobacz także: znajdź wymarzony samochód w najlepszej cenie!

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij