[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.5

BMW X7 – premiera nowego SUV-a

BMW X7 to nowa broń niemieckiej marki do walki w konkurencyjnym segmencie SUV-ów. Poznajcie mocnego rywala Mercedesa GLS.

BMW X7 BMW X7, fot. BMW

Tak dużego SUV-a BMW jeszcze nie miało. I zarazem tak kontrowersyjnie zaprojektowanego. Spójrzcie tylko na ten grill – tak wielkich „nerek” nie spodziewał się chyba nikt, choć projektanci niejako zapowiedzieli je w koncepcyjnym modelu X7 iPerformance, z którym produkcyjny model ma wiele wspólnego, czy pokazanym niedawno BMW iNEXT.

Zostawmy jednak kontrowersje na boku, bo poza tym BMW X7 jest bardzo zgrabnym kolosem. Z dużym grillem przyjemnie kontrastują wąskie klosze reflektorów, które wyglądają jak przymrużone oczy.

REKLAMA

REKLAMA

BMW X7 BMW X7, fot. BMW

Z profilu nowy SUV też broni się z godnością. Dosłownie, bo ma bardzo wyważone i „dostojne” proporcje, przez które nie wygląda ociężale. Podobny efekt przynosi stylizacja tyłu auta, która nie zdradza, że mamy do czynienia z takim dużym pojazdem.

Ile mierzy nowy BMW X7? Długość sięga 5,16 metra, szerokość to 2 metry, a wysokość 1,8 metra. Z kolei rozstaw osi to pokaźne 3,1 metra. W porównaniu do niemałego BMW X5 to zupełnie inna liga pod kątem wymiarów i przestronności wnętrza.

REKLAMA

BMW X7 BMW X7, fot. BMW

Pozostając przy kabinie, ta pomieści do siedmiu pasażerów, w standardowo oferowanych trzech rzędach foteli. Przy czym ostatni rząd nie jest „karną ławką”, a pełnoprawnym miejscem, gdzie pasażerowie skorzystają z podłokietników, uchwytów na kubki czy gniazd USB. Za nimi zmieści się jeszcze 326 litrów bagażu, które w razie potrzeby można zwiększyć – składając kolejne rzędy foteli – aż do 2120 litrów.

Wnętrze BMW X7 ma być świątynią luksusu. Znajdziemy tu więc czterostrefową klimatyzację (opcjonalnie pięciostrefową), skórzaną tapicerkę Vernasca, dach panoramiczny, system audio Bowers & Wilkins Diamond Surround czy system rozrywki dla pasażerów tylnych rzędów.

REKLAMA

REKLAMA

BMW X7 BMW X7, fot. BMW

Do napędu BMW X7 posłużą 6-cylindrowe silniki benzynowe i Diesla. W wersji xDrive40i będzie to 340-konna benzyna, xDrive30d to 265-konny diesel, a M50d to diesel o mocy 400 KM. Wszystkie jednostki sparowane są z 8-biegową przekładnią Steptronic, a napęd przenoszony jest na cztery koła za pomocą systemu xDrive. W wersji M50d i opcjonalnie w xDrive40i montowany jest sportowy dyferencjał sygnowany znaczkiem „M”.

Na pokładzie nie zabraknie licznych systemów wspierających kierowcę i zwiększających bezpieczeństwo, jak asystenci ostrzegający przed opuszczeniem pasa ruchu, z ochroną przed zderzeniami bocznymi, asystent omijania czy ostrzeganie przed jazdą pod prąd i ruchem poprzecznym. Samochód będzie jechał niemal samodzielnie, oczywiście w zakresie dopuszczonym obecnymi przepisami.

Nowe BMW X7 powstaje w amerykańskiej fabryce BMW w Spartanburgu, skąd trafi do sprzedaży pod koniec pierwszego kwartału 2019 roku.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 483 900 PLN
Dostępne nadwozia: kombi-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij