[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

BMW serii 5 – również jako hybryda

BMW 5 ActiveHybrid BMW 5 ActiveHybrid

Limuzyna BMW w hybrydowej odmianie zasilana będzie 300-konnym silnikiem benzynowym I 55-konną jednostką elektryczną. W sumie produkują one 335 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na sprint do setki w 5,7 sekundy, czyli dokładnie tyle samo co zwykłej 535i, na bazie której powstaje Active Hybrid. BMW nie podało jednak najważniejszej informacji dotyczącej tej wersji - wyniki w kategorii zużycia paliwa będą podane w dalszym terminie.

Bawarczycy podali jedynie, że litowo-jonowy akumulator pozwala autu na przejechanie do 4 km w trybie elektrycznym, ze średnią prędkością 35 km/h. To wciąż mało by usprawiedliwić spodziewany znaczny wzrost ceny w porównaniu z 535i.

Trzeba przyznać, że BMW ciekawie dobiera auta do hybrydowych wersji modeli. Z pewnością ma w gamie oszczędniejsze silniki niż 3.0-liter TwinPower Turbo. Oby tylko "piątka" nie podzieliła losu X6 w wersji ActiveHybrid, która ze względu na wysoką cenę zupełnie nie chciała się sprzedawać. Bo po co komu hybryda z 480-konnym silnikiem V8 w cenie bliskiej X6 M.

Swoją drogą, wygląda na to, że Bawarczycy powinni uczyć się od kolegów z Ingolstadt. Jeśli już koniecznie chcieli zbudować hybrydę, trzeba było zrobić coś na podobieństwo Audi A8, które w hybrydowej odmianie pod maską ma dwulitrowego benzyniaka, zadowalającego się 6,4-litra paliwa na 100 km.

zobacz galerię

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 115 700 PLN
Dostępne nadwozia: cabrio-2, coupe-2, kombi-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij