Pod maskę japońskiego SUV'a trafi 2,5-litorwa jednostka napędowa, która zapewni mu moc 193 KM i maksymalny moment obrotowy w wysokości 450 Nm. Silnik ten produkować 210 g CO2 na kilometr i będzie wyposażony w filtr cząstek stałych (DPF), który ma pomóc przy spełnianiu normy emisji spalin EURO5. Auto ma spalać średnio 8 l oleju napędowego na 100 km. Japońscy inżynierowie zdecydowali się na wykorzystanie 6-stopniowej przekładni automatycznej z fukcją ASC (Adaptive Shift Control) - dostosowującą zmiany biegów do stylu jazdy.
Decyzja o wprowadzeniu tego silnika zmusiła producenta do przeprojektowania przedniego zderzaka, by zapewnić dodatkowe chłodzenie powietrzem dla silnika.
Murano z wysokoprężną jednostką napędową, w wersji wyposażenia Acenta, dostępna będzie w cenie od 42 600 euro.
Według Nissana, modele wyposażone w silniki Diesla, stanowić będą ponad 90% sprzedaży tych aut na rynku europejskim.
Komentarze
auto motor i sport, 2010-07-16 07:54:33
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?