Nowy samochód ma mieć większy rozstaw osi w stosunku do zwykłej "trójki", co mają odczuć szczególnie pasażerowie zasiadający na tylnej kanapie. 3 GT ma mieć także większy bagażnik, który najprawdopodobniej będzie się otwierać na dwa sposoby, podobnie jak w modelu 5 GT.
Większy rozstaw kół z przodu i z tyłu oraz poszerzone nadkola wersji testowej sugerują, iż model produkcyjny otrzyma duże koła, które pozwolą z łatwością pokonać nawet najwyższy krawężnik.
Na razie nie wiadomo, jakie silniki znajdą się pod maską wersji GT. W BMW serii 3 są to zarówno silniki benzynowe jak i wysokoprężne, wśród których znajdują się jednostki cztero- i sześciocylindrowe.
Najprawdopodobniej pod maską nowego auta będą pracowały jednostki napędowe z mocniejszego końca skali. Jakie? Tego na razie nie wiadomo.
Nowe BMW serii 3 GT zadebiutuje prawdopodobnie w roku 2012.
Źródło: Moto Target
Komentarze
auto motor i sport, 2010-01-08 09:49:13
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?