GTC Speed wyróżnia się nieco zmodyfikowanym w porównaniu do zwykłych wersji przodem, sportowym zawieszeniem i 21-calowymi felgami. Wnętrze jest w 100 % luksusowe a nie wyczynowe. Podobnie jak coupe, odmiana otwarta napędzana jest przez 6-litrowy silnik W12 o mocy 625 KM i maksymalnym momencie obrotowym 800 Nm. Będzie on sprzężony z 8-biegową skrzynią automatyczną i napędem na wszystkie koła.
Osiągi auta są świetne – przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 4,2 sekundy a prędkość maksymalna wynosi 322 km/h.
Audi Q5 Sportback TFSI e quattro uzupełnia gamę SUV-ów z napędem hybrydowym plug-in. Na starcie wyposażony jest w większy akumulator, który trafi także do Audi Q5.
Debiut żadnego auta nie podzielił kierowców chyba tak bardzo, jak premiera BMW 4 nowej generacji. Jedni uwielbiają jego design, inni nienawidzą, a my bez wchodzenia w polemikę zabieramy wersję 430i na testową ścieżkę.
Jeszcze niedawno Countryman Cooper S strzelał wydechem, miał moc blisko 200 KM i twarde zawieszenie – był z niego drogowy rozrabiaka. Te czasy już minęły. Wersja po face liftingu złagodniała pod każdym względem.
Across jest dzieckiem związku Suzuki z Toyotą. Z grubsza rzecz biorąc, to RAV4, tyle że z innym znaczkiem. W teście jedyna wersja tego modelu, czyli 306-konna hybryda plug-in.
Puma ST – pierwszy SUV Forda, który wpadł w ręce inżynierów z działu Ford Performance – od pierwszego ruchu kierownicą zdradza cechy drapieżnika. Dawno tak mały samochód nie zrobił na nas tak dużego wrażenia. Włącznie z ceną.
Jeśli ktoś skonstruował auto, które w ciągu czterech lat trafiło do 750 tys. kierowców, to znaczy, że trafił w środek tarczy. Citroën to wie, dlatego tylko lekko odświeżył model C3.
Mercedes-EQ poszerza gamę swojego elektrycznego SUV-a EQC. Model w bazowym wariancie znacznie staniał, a do oferty dołącza wersja Sport z elementami linii AMG.
Peugeot ma nowe logo. Ale nie tylko. Podczas dzisiejszej konferencji prasowej usłyszeliśmy potwierdzenie przejścia marki o poziom wyżej i pełną elektryfikację napędów.
REKLAMA
Ups... widzimy, że masz AdBlocka.
Nasz serwis jest dostępny całkowicie bezpłatnie, ale żeby taki mógł pozostać, musimy wyświetlać na nim reklamy. Jeśli cenisz naszą pracę, dodaj tę stronę do wyjątków. Nie musisz wchodzić w ustawienia przeglądarki. Wystarczy kliknąć poniżej.
Komentarze
~Samuraj, 2012-12-29 00:54:18
auto motor i sport, 2012-12-28 08:29:00
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?