Stylistycznie auto czerpie ze wzorców ustalonych przez odświeżonego Continentala GT i model Mulsanne. Przednie światła wykonane są w technice LED, w oczy rzuca się również charakterystyczny wlot powietrza i potężny grill. W nadkolach można mieć aluminiowe felgi w rozmiarze od 19 do 21 cali.
Dzięki kompozytowym elementom i aluminiowej masce Flying Spur „schudł” o 50 kg. Wewnątrz użyto około 600 nowych części, takich jak odmienione drewniane wstawki czy skórzane obicia. Odświeżony został też system multimedialny, który informacje wyświetla na 8-calowym ekranie.
Flying Spur oferuje swoim pasażerom połączenie wifi, 64-gigowy dysk twardy, bezprzewodowe słuchawki i dwa 10-calowe wyświetlacze dla podróżujących z tyłu.
Na początku Flying Spur będzie napędzany przez 6-litrowy silnik W12 o mocy 625 KM i maksymalnym momencie obrotowym 800 Nm. Kierowca ma do dyspozycji 8-biegową skrzynię automatyczną. Przyspieszenie 0-100 km/h zabiera 4,6 sekundy, prędkość maksymalna wynosi 322 km/h! Przy tych liczbach średnie spalanie, 14,7 litra na 100 km, można uznać za znakomite.
Komentarze
~Samuraj, 2013-02-20 19:30:31
airmatic, 2013-02-20 14:47:18
auto motor i sport, 2013-02-20 10:22:07
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?