[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
3.3

Brabus 800. Najmocniejszy Mercedes-AMG GT 63 S

Brabus potrafi tuningować Mercedesy. Tym razem łupem pakietu „800” padł topowy Mercedes-AMG GT 63 S 4-Door Coupe.

Mercedes-AMG GT 63 S Brabus 800 Mercedes-AMG GT 63 S Brabus 800
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 68 757 PLN
Dostępne nadwozia: furgon-3, kombi van-5
SPRAWDŹ OFERTY

Wykonane przez inżynierów Brabusa przeróbki są bardzo zaawansowane. Obejmują cały pakiet, począwszy od wyglądu zewnętrznego i przeróbki kabiny, a skończywszy na potężnym wzmocnieniu i tak już mocarnego silnika.

Mercedes-AMG GT 63 S Brabus 800 – napęd

Zacznijmy od tego, co budzi największy dreszcz emocji, czyli napędu. W przypadku tego Mercedesa-AMG GT 63 S wzięto najmocniejszą oferowaną przez AMG wersję, która w standardzie dysponuje mocą 639 koni mechanicznych, wyciskanych z czterolitrowego silnika V8. To wystarcza, by do „setki” rozpędzić się w zaledwie 3,2 sekundy.

Brabus wie jednak, że nie ma takiego silnika, którego nie da się podkręcić. Nawet jeśli wcześniej podrasowali go już światowej klasy specjaliści z AMG. Jak sama nazwa pakietu wskazuje, jednostkę napędową wzmocniono do poziomu 800 KM. Co więcej, maksymalny moment obrotowy wzrósł do okrągłych 1000 Nm.

W porównaniu do fabrycznego Mercedesa-AMG GT 63 S, te parametry są lepsze o 161 KM i 100 Nm. Jak wpłynęło to na poprawę osiągów? Otóż przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje teraz 2,9 sekundy - o 0,3 sekundy mniej, a maksymalna prędkość sięga 315 km/h. Jest ograniczona elektronicznie, jak w seryjnym modelu.

Zobacz także: Ferrari SF90 Stradale - hybrydowe hiperauto

REKLAMA

REKLAMA

Mercedes-AMG GT 63 S Brabus 800 Mercedes-AMG GT 63 S Brabus 800

Uzyskanie większej mocy i momentu obrotowego wymagało wielu zaawansowanych przeróbek, w tym użycia zmienionego wydechu, co wpłynęło również na poprawę wrażeń akustycznych. Dzięki specjalnym aktywnym klapom wydech może pracować w jednym z dwóch trybów – Sport, gdzie auto słychać z bardzo daleka oraz Coming Home, czyli możliwie wyciszonym, żeby nie budzić sąsiadów podczas nocnego powrotu do domu.

Mercedes-AMG GT 63 S Brabus 800 – wygląd

Zostawmy silnik, a przejdźmy do wyglądu samochodu. Ten pasuje idealnie do zwiększonej mocy i możliwości. Pakiet stylistyczny został zoptymalizowany w tunelu aerodynamicznym pod kątem stabilizacji samochodu przy dużych prędkościach.

Większe są wloty powietrza w zmienionym zderzaku, większy jest też dyfuzor pod zderzakiem tylnym. Uwagę zwracają też elementy z włókna węglowego, polerowanego na wysoki połysk lub utrzymanego w matowym wykończeniu – wedle woli klienta.

Zobacz także: nowe BMW Serii 1 z napędem na przód

REKLAMA

Mercedes-AMG GT 63 S Brabus 800 Mercedes-AMG GT 63 S Brabus 800

Dla uzupełnienia efektu dodano także większe koła – 21-calowe z oponami 275/35 przodu i 22-calowe z oponami 335/25 z tyłu. Do wyboru są modele opon od Pirelli, Continentala lub Yokohamy. Dodatkowo pneumatyczne zawieszenie może obniżyć nadwozie o 25 milimetrów.

Ciekawie jest też oczywiście w kabinie, gdzie panuje skóra i Alcantara. Wszystko zrobione ze smakiem i bez przesady. Głębokie fotele mają doskonale trzymać ciało w szybkich zakrętach, również pasażerów z tyłu, a kierownica z grubym wieńcem dobrze leży w dłoniach nawet kiedy te spocą się od nadmiaru adrenaliny.

Cena pakietu zmian nie jest jeszcze znana, ale potencjalni klienci i tak o nią nie spytają. My wiemy tylko, że to nie są tanie rzeczy.

https://www.youtube.com/watch?v=2d1hRWgYNyQ

Zobacz także: znajdź wymarzony samochód w najlepszej cenie!

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij