Pokaże on między innymi wzmocnioną wersję modelu Mercedesa E63 AMG. Ceniony tuner tym razem nie dokładał do 6,3-litrowej V-ósemki żadnych turbosprężarek ani kompresorów. Dzięki zastosowaniu poprawionej elektroniki, nowych filtrów powietrza i sportowego katalizatora, moc E-klasy wzrosła z seryjnych 525 do 555 koni mechanicznych, a moment obrotowy z 630 do 650 niutonometrów.
W rezultacie sprint od 0 do 100 km/h skrócił się do 4,3 sekundy, a prędkość maksymalna E63 wzrosła do 32 km/h. Dołożony mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu wewnętrznym zapewnia optymalną przyczepność niezależnie od prędkości.
Pakiet aerodynamiczny, jaki zaproponowano do tego auta powstawał w tunelu aerodynamicznym i obejmuje m.in. elementy wykonane z włókna węglowego, takie jak oba zderzaki czy tylny spoiler. Błotniki mają dodatkowe otwory, mające na celu poprawę chłodzenia układu hamulcowego. Pod nimi znajdą się felgi aluminiowe w rozmiarze 18-20 cali.
W kabinie panuje skóra alcantara, przeplatane wstawkami z włókna węglowego, którym towarzyszy mnóstwo elektronicznych gadżetów, spełniających marzenia każdego właściciela z zamiłowaniem do odczytywania cyferek.
Komentarze
auto motor i sport, 2009-11-27 17:28:45
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?