Niemcy nie wprowadzili rewolucyjnych zmian, po prostu skupili się na nowym bodykicie. Obejmuje on zderzaki, progi oraz spojler na pokrywie bagażnika. W opcji jest również nowy układ wydechowy a klient ma wybór felg w rozmiarze od 18 do 20 cali. Wnętrze może zyskać nowy prędkościomierz (wyskalowany do 360 km/h), drewniane lub karbonowe nakładki i skórzane obszycia. Progi mogą być podświetlane.
Miłośnicy wrażeń również nie będą zawiedzeni gdyż Brabus proponuje podniesienie mocy - 4,7-litrowy silnik V8 może osiągać nawet 520 KM (seryjnie 435 KM) i 820 Nm momentu obrotowego (w serii 700 Nm). Ma to oczywiście przełożenie na wyniki "na bieżni" - prędkość 100 km/h SL osiąga w 4,4 sekundy a przyspieszenie kończy się na 300 km/h (elektroniczny "kaganiec").
Brabus oferuje ponadto mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, przeprojektowane zawieszenie ze sportowymi sprężynami oraz przeprogramowany system ABC (Active Body Control), pozwalający obniżyć auto o około 25 mm.
Komentarze
auto motor i sport, 2012-09-14 10:41:16
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?