W 2009 roku francuzko-niemiecka marka przedstawiła prototypową limuzynę nawiązującą stylistycznie do Veyrona i korzystającą z tego samego monstrualnego silnika. Samochód miałbyć kwintesencją luksusu i osiągów.
Jednak z ostatnich doniesień wynika, że szefostwo marki opóźni a prawdopodobnie nawet całkowicie zaniecha prace nad nowym modelem, gdyż przygotowują się do przedstawienie następcy Veyrona - wprowadzenie dwóch nowych modeli w jednym czasie, dla tak małej firmy byłoby nie lada problemem.
Prototyp przedstawiony cztery lata temu wyposażono w 8-litrową jednostkę W16 wspomaganą przez dwie turbosprężarki, dzięki czemu limuzyna ta miała generować 800 KM - nie ma na świecie mocniejszego (seryjnego) auta tej klasy.
Wstępne plany zakładały sprzedaż 1000-1500 modeli Galibiera w cenie miliona euro za sztukę + podatki.
amis