[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Byton Crossover Concept - premiera elektrycznego SUV-a

Podczas targów technologicznych CES w Las Vegas zaprezentowany został elektryczny SUV o nazwie Byton Crossover Concept.

Byton Crossover Concept Byton Crossover Concept

Za zbudowanie elektrycznego Bytona odpowiada chiński start-up, na czele którego stoi nie kto inny, jak Carsten Breitfeld, były szef programu samochodów elektrycznych w BMW. Prezentacja modelu jest próbą wejścia nowej marki na amerykański rynek.

Według informacji ujawnionych podczas premiery, Byton Crossover napędzany jest silnikiem elektrycznym, który zapewni średni zasięg 400 kilometrów na jednym ładowaniu w bazowej specyfikacji.

Dostępne mają być dwa warianty napędu, różniące się między innymi mocą. Słabszy z nich ma mieć 272 KM mocy i dawać wspomniane 400 kilometrów zasięgu. Drugi wariant to dwa motory elektryczne o łącznej mocy 476 KM, dające średni zasięg 520 kilometrów.

Byton Crossover Concept Byton Crossover Concept

Jeśli chodzi o uzupełnienie zapasu energii, to zdaniem producenta w zaledwie 20 minut zasięg wzrośnie do około 240 kilometrów, a w pół godziny bateria osiągnie 80 proc. naładowania.

Byton Crossover Concept został wyposażony w układ jazdy autonomicznej na poziomie 3., umożliwiającym samodzielną jazdę, ale pod nadzorem kierowcy. Natomiast w chwili wejścia do produkcji, około roku 2020, ma to być już poziom 4., czyli w pełni samodzielna jazda w określonych warunkach.

Byton Crossover Concept Byton Crossover Concept

Jeśli chodzi o wygląd samochodu, jest on nowoczesny, ale przy tym niespecjalnie futurystyczny. Odpowiada temu, co widzimy obecnie na naszych drogach. Może jedynie poza brakiem lusterek, które zostały zastąpione kamerami.

Natomiast pełnym zaskoczeniem jest wnętrze samochodu, gdzie w oczy rzuca się choćby gigantyczny 49-calowy ekran, biegnący przez całą szerokość deski rozdzielczej. Co ważne, zdaniem producenta ten wyświetlacz ma trafić do wersji produkcyjnej.

Byton Crossover Concept Byton Crossover Concept

Ekranów jest jednak więcej, bo kolejny trafił na sam środek... kierownicy, a dwa następne znalazły się na oparciach foteli, umożliwiając pasażerom z tyłu korzystanie z licznych opcji multimedialnych.

Byton Crossover Concept Byton Crossover Concept

Byton Crossover może trafić do sprzedaży już nawet w przyszłym roku, a cena zaczynać się ma od poziomu 45 tys. dolarów, czyli niespełna 160 tys. złotych. Co ważne, auto trafić ma nie tylko na rynek amerykański i chiński, ale także do Europy.

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij