[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.0

Camaro na śniegu

Chevrolet Camaro Chevrolet Camaro

Nie ma czasu do stracenia, tym bardziej że najgroźniejszy konkurent - Dodge Challenger - powoli wjeżdża do salonów sprzedaży. Camaro, za którego opracowywanie odpowiedzialny jest australijski Holden, przechodzi właśnie intensywne testy na kole podbiegunowym.

Pod jego maskę zawita najprawdopodobniej wielki, klasyczny 6-litrowy silnik V8 o mocy przekraczającej 400 koni mechanicznych. Będzie on wyposażony w specjalny system, odłączający rząd cylindrów przy spokojnej jeździe. Jest to podobne rozwiązanie do tego, stosowanego w silniku V8 HEMI, montowanego między innymi w Chryslerze 300C.

W aucie zastosowano niezależne zawieszenie tylne, którego na przykład nie ma w innym amerykańskim klasyku - Fordzie Mustangu. Dobrą informacją dla fanów dużych kół jest to, że w nadkolach Camaro zmieszczą się felgi 21-calowe!

Samochód ma być produkowany w kanadyjskiej fabryce Chervoleta. Kabriolet na jego bazie pojawi się najprawdopodobniej w 2010 lub 2011 roku.

Informacja własna

zobacz galerię

Zobacz także:

Komentarze

 (3)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij