Audi TT Roadster trzeciej generacji wchodzi na Polski rynek. Do wyboru są dwa silniki czterocylindrowe, diesel i benzyna. Można wybierać pomiędzy skrzynią manualną a automatyczną.
W standardzie dostajemy virtual cockpit, czyli cyfrową tablicę rozdzielczą, reflektory ksenonowe, system Audi active lane assist, Start-Stop, radio z odtwarzaczem CD i ośmioma głośnikami oraz 17-calowe koła.
REKLAMA
Do napędu może posłużyć jeden z dwóch silników. Motor 2.0 TFSI o mocy 230 KM, a diesel ma 184 KM mocy. W języku Audi jest to diesel "ultra", co oznacza, że jest bardzo oszczędny, zadowala się 4,3 litrami na 100 km.
Za najtańszą wersję Audi TT Roadster z silnikiem 2.0 TFSI i 6-stopniową manualną skrzynią biegów trzeba zapłacić 173 840 PLN.
<p>Mamy polskie ceny nowego Audi TT Roadster. Sprawdź, ile trzeba zapłacić za najtańszą otwartą "tetetkę".</p><br /><br /><a href="/wydarzenia/ceny-w-Polsce-Audi-TT-Roadster,18917,1">Zobacz artykuł</a> auto motor i sport, 2015-02-11 16:31:45
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Dla Toyoty nowoczesne układy napędowe to nie tylko hybrydy czy auta elektryczne. Już w 2015 r. na rynku pojawił się Mirai – model zasilany energią elektryczną wytwarzaną przez wodorowe ogniwo paliwowe. Teraz pojawia się jego druga generacja.
Jako nowy model, Outback był niedoceniany. Niewyszukana stylizacja, mało atrakcyjne wnętrze oraz wysoka cena zniechęcały do zakupu tego samochodu. A ma on sporo zalet.
Długo wyczekiwany Mercedes EQS ujrzał światło dzienne podczas prezentacji online. Auto urzeka designem, parametrami napędu i nowoczesnymi technologiami.
Euro NCAP przebadało cztery modele – elektryczne Skodę Enyaq i VW ID.4 oraz budżetowe Dacie Sandero Stepway i Logan. Nie wszystko poszło po myśli producentów.
Bentley Continental GT Speed Convertible debiutuje niedługo po premierze wersji z zamkniętym dachem. Auto korzysta z wielu rozwiązań poprawiających prowadzenie.
Hyundai Motorstudio Busan zainaugurowało swoją działalność w Korei Południowej. Jednym z eksponatów jest współczesna interpretacja Hyundaia Pony z 1975 roku.
Audi Q4 e-tron oraz Q4 Sportback e-tron ujrzały światło dzienne. Dwa zgrabnie stylizowane SUV-y różni design tylnej części, a łączy wszystko inne. Oto, co wiemy o nowym Audi Q4.
REKLAMA
Ups... widzimy, że masz AdBlocka.
Nasz serwis jest dostępny całkowicie bezpłatnie, ale żeby taki mógł pozostać, musimy wyświetlać na nim reklamy. Jeśli cenisz naszą pracę, dodaj tę stronę do wyjątków. Nie musisz wchodzić w ustawienia przeglądarki. Wystarczy kliknąć poniżej.
Komentarze
auto motor i sport, 2015-02-11 16:31:45
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?