[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Chevrolet Camaro ZL1 - diabeł pochodzi z Ameryki

Camaro ZL1 ma agresywną stylistykę i wygląda, jak wkurzony Transformer, któremu ktoś przerysował karoserię. Ogromne wybrzuszenie na masce skrywa stado liczą grubo ponad 600 KM.

Chevrolet Camaro ZL1

W naszej redakcji padło pytanie: "Po co komu Camaro ZL1, skoro już w ofercie jest Corvette Z06?". Odpowiedź jest banalna - aby jeszcze mocniej uderzyć w konkurencję i dać klientowi możliwość wyboru. Nowe Camaro ZL1 posiada wąski gril, który kontrastuje z ogromnym wlotem powietrza w szerokim zderzaku przednim. Kratka ma pofalowaną fakturę, a dół zderzaka wyposażono w czarny spliter.

Wybrzuszenie na masce z oznaczaniem "ZL1" wygląda, jak schowana wieżyczka, która skrywa działko dużego kalibru. Z tyłu auta zamontowano cztery, owalne końcówki wydechu, a na tylnej klapie spojler stabilizujący potwora. Z boku dołożono nakładki progowe w kolorze czarnym, dzięki czemu optycznie samochód wygląda na niższy. Camaro ZL1 został wyposażony w zaprojektowane specjalnie do niego aluminiowe koła w rozmiarze 20-cali z oponami Goodyear Eagle F1 Supercar, które również są stworzone pod Camaro ZL1.

W kabinie znajdziemy fotele Recaro, ściętą u dołu kierownicę oraz dźwignię zmiany biegów z logo "ZL1". Skórzano-zamszowa tapicerka posiada kontrastowe, czerwone przeszycia. W tym samym kolorze są pasy bezpieczeństwa

Diabeł z USA zasilany jest przez piekielny silnik 6,2 LT4 V8 doładowany poprzez kompresor. Inżynierom udało się wykrzesać z niego moc 640 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi aż 868 Nm. Jednostkę napędową można połączyć z 6-biegową skrzynią manualną lub 10-biegowym automatem. Samochód posiada zawieszenie regulowane Magnetic Ride, hamulce Brembo oraz mechanizm o ograniczonym poślizgu.

Chevrolet nie zdradza osiągów auta, ani jego ceny, ale te powinny pojawić się za kilka dni, kiedy to 25 marca wystartują targi w Nowym Yorku.

zobacz galerię

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij