Mierząca 5,3 metra limuzyna swoimi kształtami przywodzi na myśl Phantoma. W odróżnieniu od niego, jej tylne drzwi otwierają się w normalną stronę, a we wnętrzu jest miejsca tylko... dla trzech pasażerów!
Ten z tyłu może czuć się, jakby siedział na tronie i spoglądać na podsufitkę z imitacją nieba - niczym w Phantomie. Przednia część kabiny od tylnej została oddzielona solidną ścianką.
W sumie to szkoda, że Chińczycy tak bardzo zapatrzyli się w produkty Rolls-Royce'a, bo ich auto zamiast wyglądać majestatycznie, wygląda po prostu śmiesznie, nieudolnie...
Najmniejszy samochód w ofercie Skody przeszedł sporą metamorfozę. Mieliśmy okazje wsiąść za kierownice zamaskowanego modelu oraz zobaczyć na żywo auto bez kamuflażu. Oto 5 rzeczy, które trzeba wiedzieć o nowej Skody Fabii.
Opel Insignia to jedno z tych aut, które na pierwszy rzut oka nie przyspiesza bicia serca, ale zyskuje po bliższym poznaniu. W teście wersja Grand Sport Business Elegance z 200-konnym silnikiem benzynowym.
Hyundai i30 N przeszedł niedawno face lifting, który podrasował nieco wygląd auta, ale przede wszystkim wprowadza nową, automatyczną skrzynię biegów N DCT. Znamy już ceny.
Ford Mustang Mach-E wjeżdża do polskich salonów, a jego cennik pokazuje, że na tle konkurencji ten elektryczny SUV może być całkiem godną uwagi propozycją.
Gordon Murray Automotive zaprezentował limitowaną serię T.50s Niki Lauda swojego limitowanego hipersamochodu T.50. Auto kosztuje 16 mln zł bez podatku.
Mercedes Klasy C debiutuje w nowej odsłonie, która pełnymi garściami czerpie z osiągnięć inżynierów marki, kopiując wiele rozwiązań z flagowej, superluksusowej Klasy S.
W Polsce w 2021 roku uruchomiony zostanie wyścigowy puchar Mazdy MX-5. Lekkie roadstery z napędem na tylne koła z pewnością dostarczą wiele przyjemności zawodnikom i kibicom.
Ioniq 5 to długo wyczekiwany elektryczny model marki należącej do Hyundaia. Auto oferuje oryginalny design, przestronne wnętrze, mocne silniki i superszybkie ładowanie akumulatora.
REKLAMA
Ups... widzimy, że masz AdBlocka.
Nasz serwis jest dostępny całkowicie bezpłatnie, ale żeby taki mógł pozostać, musimy wyświetlać na nim reklamy. Jeśli cenisz naszą pracę, dodaj tę stronę do wyjątków. Nie musisz wchodzić w ustawienia przeglądarki. Wystarczy kliknąć poniżej.
Komentarze