Odświeżone 300C, bez literki C w nazwie, zaprezentowane zostanie podczas zbliżającego się North American International Auto Show w Detroit. Jest delikatniejszy stylistycznie i podobno lepiej wykonany niż dobrze znany w Polsce "ślubowóz" 300C. W swojej ojczyźnie dostępny będzie w dwóch wersjach silnikowych - z 3,6-litrowym V6 o mocy 292 KM i 5,7-litrowym HEMI V8 o mocy 370 KM. W obu przypadkach silnik połączony będzie z pięciobiegową skrzynią automatyczną i będzie napędzał tylną oś. Do Europy trafić ma jako nowa Lancia Thema, ale na temat daty premiery i gamy jednostek silnikowych póki co producent milczy. Zapraszamy więc do galerii obok.
-
TESTY SAMOCHODÓW UŻYWANYCH
Używany Mercedes GLA (2013-2019): nie bez wad
-
PIERWSZA JAZDA
VW ID.Buzz – 7 wniosków z jazdy testowej
-
PIERWSZA JAZDA
Skoda Enyaq Coupe iV: Drzwi szeroko otwarte - TEST
-
PIERWSZA JAZDA
Alfa Romeo Tonale PHEV: w teście po mieście – JAZDA
-
BEZPIECZEŃSTWO
Jazda na suwak - kiedy działa, a kiedy nie? To nie takie oczywiste
REKLAMA
NAJNOWSZE
Hyundai Ioniq 5 potrafi zawrócić w miejscu
Mercedes zrywa z oznaczeniem EQ. Wróci do starych oznaczeń
VW ID.Xtreme: jazda prototypem
Maserati Granturismo Folgore: pierwsze Maserati z elektrycznym napędem - TEST
Audi SQ8 po zmianach: nie tylko nowa nazwa - JAZDA
Używany Fiat 500X (2014-): z trwałymi silnikami
Robert Kubica kończy z Formułą 1
Zakaz sprzedaży aut elektrycznych w Wyoming? Wyjaśniamy
Kolorowy Volkswagen Polo Harlekin na aukcji WOŚP
Akcje przywoławcze samochodów w Europie w 2022 roku
Toyota RAV4 GR Sport – znamy cenę
BMW M3 CS – lekki, mocny i teraz z napędem na cztery koła
Ford Ranger Raptor: stał się jeszcze lepszy - TEST
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio kontra BMW M4 Competition – z dwóch światów: PORÓWNANIE
BMW Alpina B5 GT – najmocniejsza „piątka” na pożegnanie
Jak długo można eksploatować opony?