Jak podano, moc turbodoładowanego silnika 1.6 THP podniesiona została o 20% do 197 KM, a moment obrotowy wzrósł o 15% i wynosi teraz 275 Nm. Zmiany te osiągnięto dzięki wprowadzeniu nowych map odpowiedzialnych za pracę silnika.
Dodatkowo Citroen przygotował sztywniejsze, krótsze zawieszenie, zbliżające auto do podłoża o 30 mm z przodu i 15 mm z tyłu. W nadkola wciśnięto 18-calowe felgi aluminiowe, które według informacji prasowej producenta "dramatycznie zmieniają sposób prowadzenia auta". Mamy nadzieję, że na lepsze.
By mały ścigacz lepiej radził sobie z mocą, zamontowano czterotłoczkowe zaciski hamulcowe I wentylowane tarcze hamulcowe. Dla podkreślenia sportowego charakteru serii limitowanej dokładkę przedniego zderzaka, dyfuzor i tylny spoiler wykonano z włókna węglowego. Klamki i końcówkę wydechu wykończono w chromie, a zaciski, grill, dach, obudowy lusterek i felgi aluminiowe pokryto lakierem w pomarańczowym kolorze.
W kabinie producent proponuje wstawki z włókna węglowego i pomarańczowe elementy, utrzymane w klimacie nadwozia. Kierowca i pasażer zasiądą w sportowych fotelach.
Citroen zapowiedział wyprodukowanie 1000 egzemplarzy aut tej serii. Pierwsza prezentacja będzie miała miejsce w Genewie, a do sprzedaży auto trafi w drugiej połowie tego roku.
Komentarze
Justin_Rose88, 2017-12-29 23:39:43
Kaeres, 2009-11-05 09:35:14
auto motor i sport, 2009-11-03 10:32:35
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?