Ekologiczny trend nie omija nawet najdroższych limuzyn. Niedawno Mercedes do S-klasy "włożył" napęd hybrydowy, natomiast teraz podobno niemieccy konstruktorzy planują zamontować w niej 2,1-litrowego turbodiesla.
S 250 CDI BlueEFFICIENCY wytwarzałoby moc 224 koni mechanicznych, co oznacza, że jest ona niższa jedynie o 11 koni mechanicznych w stosunku do sześciocylindrowego S 350 CDI, oraz maksymalny moment obrotowy o wartości 500 Nm.
Osiągi auta powinny być całkiem przyzwoite, a zużycie paliwa ma się kształtować na poziomie 5,9 litra oleju napędowego na 100 km.
Jeśli tylko doniesienia zostaną potwierdzone, to premiera S 250 CDI nastąpi już niedługo. Czas pokaże!
Komentarze
rajkonkret, 2009-08-26 15:16:04
auto motor i sport, 2009-08-26 09:11:36
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?