„Wyobrażałem sobie samochód, który podkreśliłby kobiecą urodę. Kobieta będzie piękna, bo będzie prowadzić nowy model DS 3, samochód, który już teraz wyznacza nowe trendy. To piękno będzie efektem doskonałego oświetlenia, kolorytu jej twarzy, a także efektu dynamizmu, jaki tworzy ten niezwykle radosny odcień różu” - powiedział Nicolas Degennes, dyrektor artystyczny ds. makijażu i kolorystyki koncernu Givenchy.
DS 3 Givenchy Le MakeUp to auto, które powstało z myślą o aktywnych kobietach. Nic dziwnego, skoro aż połowa osób wybierających DS 3 to panie. Francuski producent podkreśla, że samochód został dopracowany w najdrobniejszych szczegółach.
Wersja Le MakeUp wyróżnia się białym, perłowym kolorem o nazwie Opalin White. Po raz pierwszy w samochodzie od DS zastosowano nowy lakier, który pozwolił uzyskać matowy efekt. Dla kontrastu dach auta ma fioletowy odcień Whisper. Pokryto nim również obudowy lusterek oraz zaślepki kół. Jednym z ciekawych detali jest aluminiowe logo Givenchy Le MakeUp, który umieszczono z boku na słupkach.
„Nowy DS 3 Givenchy Le MakeUp to produkt, który łączy w sobie doświadczenia i know-how dwóch słynnych marek. Givenchy to znana na całym świecie firma, która uosabia unikalne, nowoczesne i kreatywne podejście do luksusu i tak jak DS. Automobiles, projektuje swoje produkty starannie wybierając materiały, faktury i kolory. Mówiąc krótko, to marka, z którą wiele nas łączy, bo wyznajemy te same wartości” - skomentował Therry Metroz, dyrektor działu projektowego DS.