DS 3 po faceliftingu został niedawno zaprezentowany i w ślad za nim podąża jedna z zapewne wielu wersji limitowanych. Givenchy Le MakeUp powstało przy współpracy z firmą Givenchy i wyróżnia się kilkoma smakowitymi detalami.
Na dywanikach pojawiły się kolorowe szwy i specjalne oznaczenia Givenchy. Dla pań lubiących malować się przed jazdą, przewidziano specjalny schowek w podłokietniku, w którym można schować kosmetyki. Pojawiła się deska rozdzielcza w kolorze różowym i czarnym. To tego każde DS 3 w edycji specjalnej jest wyposażone w skórzaną tapicerkę. Karoserię pomalowano lakierem Opaline White i przyprószono akcentami z logo Givenchy.
Każdy z 500 wyprodukowanych egzemplarzy będzie można skonfigurować według indywidualnych życzeń. Na liście wyposażenia standardowego znalazły się:
- skórzana tapicerka (także na kierownicy i mieszku zmiany biegów),
- 17-calowe felgi w czarnym kolorze,
- reflektory LED,
- 7-calowy dotykowy wyświetlacz,
- system DS Connect Box,
- tylne czujniki parkowania,
- asystent podjazdu pod górę.
DS-a w "modnej" wersji będzie można zamówić w nadwoziu hatchback oraz cabrio. Ceny startują od £19,395.