[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Daihatsu żegna się z Europą

Daihatsu Materia Daihatsu Materia

Należąca do Toyoty marka produkująca niezawodne, stosunkowo niedrogie pojazdy wycofuje się z naszego kontynentu. Niekorzystny kurs jena w stosunku do euro sprawił, że z założenia tania, japońska marka nie była w stanie konkurować z najtańszymi oponentami w swojej klasie i nawet znakomite wyniki w testach jakości nie pozwoliły na osiąganie zadowalających wyników sprzedaży.

W związku z tym, podobnie jak w Stanach Zjednoczonych w 1992 roku i Australii w 2006, Daihatsu zniknie z Europy. Producent zapewnia, że nie będzie to miało wpływu na kwestie związane z gwarancją, czy serwisowaniem aut, ponieważ punkty serwisowe marki będą wciąż istnieć.

Ciekawe jak wobec takiej decyzji ten ostatni rok przeżyją obecni dealerzy marki. Raczej nie ma się co spodziewać, że klienci zaczną walić do nich drzwiami i oknami wykupując co się da zanim Daihatsu nie zniknie. Swoją drogą - szkoda, model Materia jest strasznie fajny!

REKLAMA

zobacz galerię

Komentarze

 (3)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij