[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Do gamy Porsche Cayenne dołącza GTS

Porsche Cayenne GTS to usportowiona wersja usportowionej wersji Cayenne S. Jeśli mało Ci mocy w "esce" a na Turbo Cię nie stać, to GTS jest właśnie dla Ciebie.

Stylistyczne detale są podobne do tych w 911 GTS. Obejmują reflektory z czarnym wykończeniem, czarne 20-calowe felgi RS Spyder, czarne końcówki wydechu i tylne lampy LED - przyciemniane.

Cayenne'a GTS napędza 3,6-litrowa V-szóstka biturbo o mocy 440 KM i 600 Nm. To pozwala rozpędzić auto do setki w 5,2 s (z pakietem Sport Chrono 5,1 s). Przy tym obniżono spalanie o niecały litr w stosunku do poprzedniego modelu. W standardzie dostajemy sportowy układ wydechowy, który brzmi bardziej rasowo niż w zwykłej wersji.

REKLAMA

Standardowe zawieszenie jest obniżone o 24 mm, a opcjonalne powietrzne o 20 mm i jest sterowane przez system PASM (Porsche Active Suspension Management). Można dzięki niemu sterować charakterystyką "zawiechy". Powiększono też hamulce (przód - 390 mm, tył - 358 mm) i wyposażono w większe klocki pomalowane na czerwono.

Wewnątrz nie dominuje skóra, a alcantara. Użyto ją do wykończenia foteli i podsufitki. Na zagłówkach i desce rozdzielczej rozsiano napisy "GTS". Tak w gwoli przypomnienia. Opcjonalnie można zamówić sobie kolorowe przeszycia, czerwone pasy bezpieczeństwa albo obrotomierz (umieszczony centralnie) w kolorze srebrnym tudzież czerwonym.

Sprzedaż Porsche Cayenne GTS rozpocznie się w lutym przyszłego roku. Ceny startują od 98,152 euro. W Polsce będzie kosztowało prawdopodobnie ok. 500 tys. zł.

zobacz galerię

Zobacz także:
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 361 330 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij