[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Do gamy Porsche Cayenne dołącza GTS

Porsche Cayenne GTS to usportowiona wersja usportowionej wersji Cayenne S. Jeśli mało Ci mocy w "esce" a na Turbo Cię nie stać, to GTS jest właśnie dla Ciebie.

Stylistyczne detale są podobne do tych w 911 GTS. Obejmują reflektory z czarnym wykończeniem, czarne 20-calowe felgi RS Spyder, czarne końcówki wydechu i tylne lampy LED - przyciemniane.

Cayenne'a GTS napędza 3,6-litrowa V-szóstka biturbo o mocy 440 KM i 600 Nm. To pozwala rozpędzić auto do setki w 5,2 s (z pakietem Sport Chrono 5,1 s). Przy tym obniżono spalanie o niecały litr w stosunku do poprzedniego modelu. W standardzie dostajemy sportowy układ wydechowy, który brzmi bardziej rasowo niż w zwykłej wersji.

Standardowe zawieszenie jest obniżone o 24 mm, a opcjonalne powietrzne o 20 mm i jest sterowane przez system PASM (Porsche Active Suspension Management). Można dzięki niemu sterować charakterystyką "zawiechy". Powiększono też hamulce (przód - 390 mm, tył - 358 mm) i wyposażono w większe klocki pomalowane na czerwono.

Wewnątrz nie dominuje skóra, a alcantara. Użyto ją do wykończenia foteli i podsufitki. Na zagłówkach i desce rozdzielczej rozsiano napisy "GTS". Tak w gwoli przypomnienia. Opcjonalnie można zamówić sobie kolorowe przeszycia, czerwone pasy bezpieczeństwa albo obrotomierz (umieszczony centralnie) w kolorze srebrnym tudzież czerwonym.

Sprzedaż Porsche Cayenne GTS rozpocznie się w lutym przyszłego roku. Ceny startują od 98,152 euro. W Polsce będzie kosztowało prawdopodobnie ok. 500 tys. zł.

zobacz galerię

Zobacz także:
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 361 330 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij