Auto na nowy sezon dostało większą dokładkę pod przedni zderzak, delikatnie zmodyfikowany pas przedni i nowy wydech. W kabinie zagościła nowa kierownica i zmodyfikowany zestaw zegarów.
Pod maską też świeżo - 6,4-litrowy silnik Hemi V8 o mocy 470 KM i momencie obrotowym 637 Nm. Silnik połączony jest z pięciobiegową skrzynią automatyczną - sześciobiegowy manual dostępny jest w opcji. Tak skonfigurowane auto przyspiesza do setki w "trochę ponad 4 sekundy" i rozpędza się do 290 km/h. Producent zapowiada, że dzięki technologii VVT i wyłączaniu części cylindrów gdy nie są potrzebne, auto będzie zużywać o 20% mniej paliwa niż dotychczas oferowana wersja z silnikiem 6.1. Czyli zamiast 15,7 przy delikatnym obchodzeniu się z gazem można zmieścić się w 13 litrach na 100 km. Tylko kto kupuje Challengera SRT8 by delikatnie obchodzić się z gazem?
Komentarze
~Samuraj002, 2010-11-04 22:18:06
esper, 2010-11-04 20:29:41
~Samuraj002, 2010-11-04 19:24:17
~airmatic, 2010-11-04 17:05:33
auto motor i sport, 2010-11-04 09:31:03
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?