REKLAMA

Doładowane silniki w Hyundaiu i10

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 43 900 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

3-cylindrowy silnik o pojemności 800 cm³ ma być wzmocniony turbosprężarką, dzięki czemu będzie produkował 90 KM mocy i emitował mniej niż 100 gramów CO2 na każdy przejechany kilometr.

Podobna jednostka napędowa została już zaprezentowana przez Hyundaia w modelu koncepcyjnym i10 Blue CNG, który zaprezentowano na Salonie Samochodowym w Genewie w 2008 roku. Tamta jednostka przystosowana była do napędu CNG, miała 97 KM mocy i emitowała jedynie 65 gramów CO2 na kilometr. Prawdopodobnie zarząd koncernu zdecydował, że z rynkowego punktu widzenia lepiej będzie wprowadzić do sprzedaży wersję napędzaną zwykłą benzyną.

I10 i-Blue ma trafić do sprzedaży na początku przyszłego roku i kosztować więcej niż najdroższa w tej chwili wersja małego hatchbacka. Biorąc jednak pod uwagę niższe koszty produkcji i10, wynikające z produkcji tego modelu w Indiach i spodziewane plany stosowania tej jednostki w autach bratniego koncernu Kia, należy się spodziewać, że autko nie będzie przesadnie drogie.

 

REKLAMA

zobacz galerię

Zobacz także:

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA