Prezentowane fotografie pochodzą z rumuńskiej fabryki Dacii, skąd zostały wyniesione przez jednego z pracowników. Auto, oparte na płycie podłogowej Nissana Qashqaia, ma wykorzystywać układ przeniesienia napędu na cztery koła, znany z innego modelu japońskiej marki - X-Traila.
Nowa Dacia ma być wyceniona na 12 tysięcy euro i debiutować na przyszłorocznym salonie samochodowym w Genewie. Nazwa jeszcze nie została ustalona, jednak możliwe, że auto nazywać się będzie Duster lub Steppe.
Puma ST – pierwszy SUV Forda, który wpadł w ręce inżynierów z działu Ford Performance – od pierwszego ruchu kierownicą zdradza cechy drapieżnika. Dawno tak mały samochód nie zrobił na nas tak dużego wrażenia. Włącznie z ceną.
Jeśli ktoś skonstruował auto, które w ciągu czterech lat trafiło do 750 tys. kierowców, to znaczy, że trafił w środek tarczy. Citroën to wie, dlatego tylko lekko odświeżył model C3.
Mercedes-EQ poszerza gamę swojego elektrycznego SUV-a EQC. Model w bazowym wariancie znacznie staniał, a do oferty dołącza wersja Sport z elementami linii AMG.
Peugeot ma nowe logo. Ale nie tylko. Podczas dzisiejszej konferencji prasowej usłyszeliśmy potwierdzenie przejścia marki o poziom wyżej i pełną elektryfikację napędów.
Lexus IS 500 F Sport Performance to w prostej linii rywal BMW M3. Napędzany dużym, wolnossącym silnikiem V8 sedan nie trafi jednak do Europy, gdzie nie pozwalają na to wyśrubowane normy emisji spalin.
Rolls-Royce Phantom Koa to pierwszy w historii model z serii Phantom Extended z wykończeniem z drewna koa. Powstał na zamówienie właściciela kolekcji JBS Jacka Boyda Smitha Jr.
Najmniejszy samochód w ofercie Skody przeszedł sporą metamorfozę. Mieliśmy okazje wsiąść za kierownice zamaskowanego modelu oraz zobaczyć na żywo auto bez kamuflażu. Oto 5 rzeczy, które trzeba wiedzieć o nowej Skody Fabii.
Opel Insignia to jedno z tych aut, które na pierwszy rzut oka nie przyspiesza bicia serca, ale zyskuje po bliższym poznaniu. W teście wersja Grand Sport Business Elegance z 200-konnym silnikiem benzynowym.
REKLAMA
Ups... widzimy, że masz AdBlocka.
Nasz serwis jest dostępny całkowicie bezpłatnie, ale żeby taki mógł pozostać, musimy wyświetlać na nim reklamy. Jeśli cenisz naszą pracę, dodaj tę stronę do wyjątków. Nie musisz wchodzić w ustawienia przeglądarki. Wystarczy kliknąć poniżej.
Komentarze