[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Dwa nowe Abarthy - Punto Evo i 500C

 

W przypadku Punto, po prezentacji odmiany Evo tego auta, można było się spodziewać, że wkrótce Włosi swoim klientom zaproponują odmienionego Abartha. I tak też się stało. Zmiany objęły nie tylko wygląd nadwozia, w którym pojawiły się elementy charakterystyczne dla Evo, jak tylne lampy z nowym wnętrzem czy też ciemny pas z kierunkowskazami po bokach. 

Najwięcej nowego dzieje się pod maską. Tutaj w miejsce poprzedniego silnika 1.4 T-JET debiutuje 165-konny silnik 1.4 Mulitair (wzrost mocy o 10 KM). Jego duża turbosprężarka firmy Garrett pozwala na wyprodukowanie maksymalnego momentu obrotowego o wartości 250 Nm już przy 2250 obr/min.

Abarth Punto Evo do 100 km/h przyspiesza w ciągu 7,9 sekund. Jeszcze lepsze osiągi ma gwarantować ostrzejsza odmiana tego auta o nazwie SS, produkująca moc 180 koni mechanicznych. Podobnie, jak w mniejszej 500, teraz w układzie przeniesienia napędu Evo pojawił się system TTC, odpowiedzialny za jak najlepsze przekazanie mocy na asfalt. 

Wewnątrz auta, podobnie jak w Abarthcie Grande Punto, zaistniała nowa deska rozdzielcza, wykonana ze znacznie lepszych materiałów niż dotychczas. 

Druga nowość to Abarth 500C, czyli w otwartej wersji z elektrycznie przesuwaną środkową częścią miękkiego dachu, rozciągającą się od przedniej szyby aż po pokrywę bagażnika. Brezentowy dach oferowany jest w czerni lub w kolorze szarym. Auto między przednimi kołami będzie miało ten sam silnik, co dotychczasowa pięćsetka, a więc 1,4-litrowy T-JET o lekko podniesionej mocy - ze 135 do 140 koni mechanicznych.

Abarth podaje, że 500C od 0 do 100 km/h przyspiesza w przeciągu 8,1 sekundy, a średnio na 100 km zużywa 6,5 litra benzyny. 

Oba samochody trafią do europejskiej sieci sprzedaży Abartha już w marcu. 

 

zobacz galerię

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 43 000 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij