Obydwa modele otrzymały przede wszystkim dodatkowy zastrzyk mocy. Ich 3,2-litrowe silnik V6, osiągające seryjnie moc 260 koni mechanicznych, zostały wyposażone w sprężarkę mechaniczną i chłodnicę powietrza doładowującego. W efekcie, silniki "159" i Brery mogą pochwalić się teraz mocą 352 koni mechanicznych.
Alfa Romeo 159 J4 3.2 C, mimo zdecydowanie poprawionej dynamice, ma być samochodem, który świetnie łączy ze sobą sport i komfort. Dlatego też auto otrzymało poprawione zawieszenie, elektronikę oraz hamulce.
Zupełnie inaczej Autodelta potraktowała Brerę S 3.2 Compressore, tworząc na jej bazie samochód prawdziwie sportowy. Po pierwsze, dzięki wysiłkom znanej firmy Prodrive, masa własna tej pięknej Alfy została zmniejszona o 100 kg. Po drugie, auto zostało zaopatrzone w mechanizm różnicowy o ograniczonym tarciu, współpracujący ze standardową, elektroniczną szperą Q2.
Jako że najmocniejsza odmiana Brery jest standardowo wyposażana w świetny napęd na cztery koła, auto wyróżnia się fantastyczną trakcją w każdych warunkach. O lepsze prowadzenie Brery w zakrętach dba sportowy układ zawieszenia, zapewniający jednocześnie niezły komfort w czasie codziennego użytkowania.
Niestety, Autodelta nie podaje osiągów swoich najnowszych democarów.
Komentarze
auto motor i sport, 2009-11-06 11:15:28
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?