REKLAMA

Dwusprzęgłowy Outlander

Mitsubishi Outlander 2.2 Di-D Twin Clutch SST
Mitsubishi Outlander 2.2 Di-D Twin Clutch SST

Ta sama, supernowoczesna dwusprzęgłowa przekładnia zastosowana została wcześniej w nowiutkim Lancerze Evolution X. Jej zalety to bardzo płynna i dynamiczna zmiana przełożeń, ograniczona utrata mocy w porównaniu ze zwykłą przekładnią automatyczną i zmniejszone zużycie paliwa.

Outlander 2.2 Di-D Twin Clutch SST, wyposażony w łopatki zmiany biegów, dwa tryby jazdy (Normal oraz Sport) a także funkcję wspomagania ruszania na wzniesieniu (Hill Start Assist), zostanie po raz pierwszy pokazany na początku października na targach motoryzacyjnych w Paryżu, a w pierwszym kwartale 2009 roku pojawi się w salonach sprzedaży.

Pod maską Outlandera 2.2 Di-D pracuje 2,2-litrowy silnik wysokoprężny (produkcji koncernu PSA) o mocy 156 koni mechanicznych i maksymalnym momencie obrotowym o wartości 380 Nm przy 2000 obr/min.

Źródło: Mitusbishi

REKLAMA

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA