Niemiecka firma ENCO Exklusive postanowiła odświeżyć Porsche Cayenne Turbo. W wersji light przygotowano ENCO 550 GT Biturbo o mocy 550 KM. Druga wersja to prawdziwy potwór - Enco Gladiator 700 GT Biturbo dzięki większym turbinom, sportowym katalizatorom i nowemu układowi wydechowemu z 550 zrobiło się 700 KM i 850 Nm momentu obrotowego. Parametry te pozwalają na rozpędzenie ważącego 2,5 tony SUV-a do 290 km/h, a pierwsza setka wskakuje na "budzik" po 4,5 s od startu.
Równie imponująco musi wyglądać hamowanie tego stwora. Wystarczy spojrzeć na tarcze hamulcowe o średnicy 410 mm i dwunasto-tłoczkowe zaciski z przodu oraz 380-milimetrowe tarcze z tyłu.
ENCO proponuje obuć auto w 23-calowe felgi aluminiowe szerokie na 11 cali. By dodatkowo odróżnić auto od seryjnej Cayenny, tuner proponuje montaż nowych zderzaków, pokrywy silnika z włókna węglowego i świateł do jazdy dziennej. W kabinie zamontowano carbonowe fotele z modelu 911 GT3, pokryte skórą i alcantarą oraz klatkę bezpieczeństwa. Dla urozmaicenia całość otrzymała wiele czerwonych dodatków.
Komentarze
Pink, 2009-10-13 23:23:27
Karol_Fazer, 2009-10-12 15:17:44
auto motor i sport, 2009-10-12 09:14:07
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?