[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
1.0

Ferrari 488 Spider od Carlex Design

Polski tuner Carlex Design znów stanął na wysokości zadania, tym razem biorąc na warsztat Ferrari 488 Spider.

Ferrari 488 Spider Carlex Design Ferrari 488 Spider Carlex Design

Jak pisze na swoim facebookowym profilu tuner, w tym modelu wnętrze wykonane zostało z najwyższej jakości skóry i Alcantary. Ciemna kolorystka kabiny przełamana została żółtymi akcentami kedr (taśm tapicerskich) i podszyć pod perforowanymi elementami foteli, podłokietnika i deski rozdzielczej.

Zmodyfikowana została również kierownica, na której dominują perforowana skóra i Alcantara. Nie mogło zabraknąć oczywiście karbonu.

REKLAMA

REKLAMA

Ferrari 488 Spider Carlex Design Ferrari 488 Spider Carlex Design

"Stylowe połączenie materiałów, wzorów i struktur sprawia, że ten wyjątkowy kabriolet robi piorunujące wrażenie zarówno wewnątrz i na zewnątrz!" - trudno się z tą opinią nie zgodzić.

Carlex Design zmienił wnętrze Ferrari 488 Spider nie do poznania i można mieć pewność, że zamawiając taki egzemplarz, drugiego identycznego nie znajdziesz na całym świecie.

REKLAMA

Ferrari 488 Spider Carlex Design Ferrari 488 Spider Carlex Design

Poza zmianami wizualnymi tuner nie modyfikował samochodu od strony technicznej, ale czy to jest w ogóle konieczne, kiedy pojazd wykonuje sprint od zera do "setki" w zaledwie trzy sekundy i osiąga maksymalną prędkość, która przekracza 325 km/h? No właśnie.

Za napęd Ferrari 488 Spider odpowiada 3,9-litrowej pojemności silnik V8 twin turbo, który zastąpił wcześniejszą wolnossącą jednostkę o pojemności 4,5 litra, znaną z modelu 458.

REKLAMA

REKLAMA

Ferrari 488 Spider Carlex Design Ferrari 488 Spider Carlex Design

Maszyneria ta generuje moc 670 koni mechanicznych i 760 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Napęd przekazywany jest na tylną oś za pośrednictwem siedmiobiegowej automatycznej przekładni dwusprzęgłowej.

A wam, jak podoba się dzieło polskiej firmy? Jesteście na tak, czy za żadne skarby nie zamówilibyście podobnego auta?

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij