[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0

Ferrari 812 Superfast - następca F12berlinetta

Włoska stajnia w końcu odsłoniła swoje najnowsze dzieło. Oto model 812 Superfast, czyli najszybsze i najmocniejsze seryjnie produkowane Ferrari w historii. Poznajcie najważniejsze szczegóły!

Ferrari 812 Superfast Ferrari 812 Superfast

Nowy model nawiązuje wyglądem do poprzednika, ale styliści dołożyli więcej przetłoczeń, wlotów powietrza oraz ostrzejszych linii. Kabina również przypomina modele włoskiego producenta z ostatnich lat. Zamiast klasycznej deski rozdzielczej kierowca ma przed sobą centralnie umieszczony obrotomierz, a po bokach umieszczono dwa ekrany. Sterowanie kierunkowskazami, światłami i wycieraczkami umieszczono na kierownicy, a tuż za nią znajdują się wielkie łopatki.

Model 812 Superfast jest prawdopodobnie ostatnim, który ma pod maską wolnossący silnik V12. W przypadku mamy do czynienia z jednostką o pojemności 6,5 litra, która generuje 800 KM maksymalnej mocy oraz moment obrotowy o wartości 718 Nm.

REKLAMA

Za przekazywanie napędu na tylną oś odpowiada siedmiostopniowa, dwusprzęgłowa skrzynia. Inżynierowie Ferrari dopracowali przekładnię do perfekcji. Według ich zapewnień działa bardzo szybko, co potwierdza czas sprintu do setki - 2,9 sekundy. Prędkość maksymalna to 340 km/h.

Najnowsze dziecko inżynierów z Maranello ma 4 657 mm długości, 1 971 mm szerokości oraz 1 276 wysokości, a do tego waży 1525 kg. Taką masę osiągnięto dzięki zastosowaniu nowoczesnych materiałów, ale w tym modelu Ferrari po raz pierwszy zastosowało elektryczne wspomaganie kierownicy, które również pozwoliło zmniejszyć masę. Włosi zapewniają, że precyzja prowadzenia nowego modelu stoi na najwyższym poziomie, a nad całością panuje elektronika w postaci systemu Virtual Short Wheelbase (tylna skrętna oś) oraz Side Slip Control (system kontrolujący kąt poślizgu).

Oficjalny debiut samochodu odbędzie się podczas salonu samochodowego w Genewie. Cena nie jest jeszcze znana, ale mówi się o kwocie wynoszącej około 1,25 mln złotych.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij