Serce LaFerrari jest rozdzielone, ale nie po równo. Głównym źródłem napędu jest 6,2-litrowy silnik V12 o mocy 800 KM (przy 9000 obr/min) i momencie obrotowym 700 Nm (przy 6750 Nm). Potężne V12 ma do pomocy silnik elektryczny o mocy 163 KM i momencie 270 Nm. Sumując to wszystko do kupy okazuje się, że LaFerrari wypluwa 963 KM i da się go kręcić do 9250 obr/min
Czasy przyspieszeń są kosmiczne: pierwsza „setka” pojawia się po mniej niż 3 sekundach, kolejna po niecałych 7 sekundach a 300 km/h „pęka” w 15 sekund. Prędkość maksymalną określono na większą niż 350 km/h. LaFerrari waży jedyne 1255 kg, co trzeba uznać za wynik fenomenalny (sam zestaw elektryczny waży 140 kg).
Ferrari planuje wyprodukować 499 egzemplarzy auta, z których większość już została wyprzedana. Cena to 1,3 miliona euro.
amis