[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Ferrari: nie dla nowego Stratosa

Lancia, Stratos Lancia Stratos

 Realizujący swoje marzenie, niemiecki biznesmen Michael Stoschek chciał przy okazji zarobić - zbudować 40 kopii swojego Stratosa, na które bez problemu znalazłby chętnych. I wszystko potoczyłoby się zgodnie z planem gdyby nie fakt, że na realizacje tego projektu nie zezwoliło Ferrari. Włoski producent miał do tego prawo, gdyż nowy Stratos zbudowany jest na podwoziu modelu F430. Szef Ferrari - Luca di Montezemolo jakiś czas temu sam zasiadł za sterami auta i bardzo się nim zachwycał, ale wygląda na to, że dostrzegł w nim zagrożenie dla swoich produktów. Firma oficjalnie zabroniła swoim podwykonawcom brania udziału w przygotowaniu kolejnych Stratosów. Niemieckiemu biznesmenowi pozostała więc budowa aut w firmach niezależnych od producenta z Maranello. O ile uda mu się przekonać do zmiany zdania odpowiedzialną za nadwozie Pininfarinę - przedstawiciele firmy stwierdzili, że bez zgody Ferrari dodatkowe karoserie nie powstaną.

REKLAMA

zobacz galerię

Komentarze

 (7)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij