Póki co, po naszych drogach jeździ jedynie 19 tych legendarnych aut (dane z września tego roku) - wszystkie został indywidualnie sprowadzone. Puls Biznesu podał informację, jakoby w Polsce miała ruszyć oficjalna sprzedaż tych aut.
W Warszawie wybudowano już serwis oraz salon sprzedaży - na razie bez szyldu. Sprzedażą zajmie się nie Fiat Auto Poland, ale prywatny przedsiębiorca.
Bogusław Cieślar, rzecznik polskiego Fiata, tłumaczy, iż niezależna polityka Ferrrari dopuszcza negocjacje z prywatnymi przedsiębiorcami.
Czy podana przez Puls Biznesu informacja nie jest kaczką dziennikarską? Z jednej strony rosnąca sprzedaż luksusowych aut w nowych państwach Unii Europejskiej może potwierdzać ten fakt.
Z kolei cena Ferrari dla znakomitej większości naszych rodaków jest zbyt duża. Do poruszania się tym pojazdem nie nadaje się także większość polskich dróg - zbyt łatwo o awarię, a koszt napraw z pewnością jest wysoki.
Puls Biznesu