REKLAMA

Fiat 500L

Fiat 500L
Sylwetka auta  udanie maskuje jego „rozmiar”, jedynym ostrzejszym akcentem są mocno przetłoczone nadkola
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 54 850 PLN
Dostępne nadwozia: cabrio-2, hatchback-3
SPRAWDŹ OFERTY

 

Rynkowy sukces "pięćsetki", której sprzedano już ponad 800 tysięcy egzemplarzy, zachęcił Fiata do poszerzenia gamy tego modelu, na którą już składają się trzy auta - hatchback i kabriolet w wydaniu Fiata oraz usportowiony Abarth. W porównaniu z "500", model 500L jest zdecydowanie większy i pod względem wymiarów plasuje się w połowie drogi między autami małymi a kompaktami. 500L ma dużą powierzchnię szyb bocznych i panoramiczną przednią szybę, która - razem z trójkątnymi okienkami po bokach - maskuje przednie podwójne słupki. Taka konstrukcja rozjaśnia wnętrze i potęguje wrażenie przestronności. Pełna krągłości tablica przyrządów - z lakierowanym frontem - wprost nawiązuje do wcześniejszych "pięćsetek". Jak w minivanie, fotele umieszczone są wysoko i zapewniają dobrą widoczność z miejsca kierowcy. Pasażerowie tylnej kanapy nie mogą narzekać na brak miejsca ani na nogi, ani nad głową. W dużym, 400-litrowym bagażniku podłogę można umieścić na jednym z trzech poziomów. Do wyboru będą przynajmniej trzy silniki - najmocniejszy, 105-konny z gamy dwucylindrowych TwinAirów, 1.4 MultiAir oraz diesel 1.3 Multijet. W nieodległej przyszłości można spodziewać się wersji 4x4, a nieco później duże szanse na produkcję ma przedłużona wersja 7-miejscowa. Fiat 500L zadebiutuje w Europie na jesieni. W przyszłości ma być oferowany również w USA, Ameryce Środkowej i w Azji.

REKLAMA

zobacz galerię

Zobacz także:

Komentarze

 (4)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA