[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.0

Ford Focus EV - większy zasięg

Ford oferuje od jakiegoś czasu elektrycznego Focusa, ale samochód nie zrobił do tej pory oszałamiającej kariery. Być może pomoże mu w tym nowa bateria, którą zainstalowano w wersji po liftingu.

Ford Focus EV Ford Focus EV

Klienci zainteresowani elektrycznym kompaktem spod znaku błękitnego owalu mogą już składać zamówienia. Ford Focus EV przeszedł delikatny lifting, który skupił się w głównej mierze na wymianie akumulatora. Nowa bateria ma pojemność 33,5 kWh i zastępuje dotychczasową oferującą zaledwie 23 kWh.

Różnica będzie odczuwalna przede wszystkim w zasięgu. Wersja po liftingu przejedzie 225 km na pełnej baterii, czyli o 63 km więcej niż poprzednik.

Na rynku europejskim będzie dostępna szybka ładowarka, która pozwala uzyskać 80 proc. baterii w pół godziny. Ponadto samochód będzie aktywnie zachęcał kierowcę – system Brake Coach – do odzyskiwania energii z hamowania.

Pod maską pracuje silnik elektryczny o mocy 145 KM. Zapewnia bardzo umiarkowaną dynamikę – sprint do setki trwa niecałe 12 sekund. Elektryczny Focus rozpędza się do 135 km/h.

Oprócz silnika zrewidowano system multimedialny w kabinie. Nowe urządzenie obsługuje SYNC3, sterowanie głosowe oraz połączenia w technologii Android Auto i Apple CarPlay. W standardzie znajdziemy jeszcze dwustrefową klimatyzację, lampy LED (z tyłu) oraz 17-calowe felgi z aluminium.

Cena samochodu pozostała taka sama i wynosi 34 900 euro. Klienci mogą już składać zamówienia za pośrednictwem lokalnych dealerów.

Zobacz także:
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 75 220 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5, kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij