Pięciocylindrowiec pod maską ostatnich 500 egzemplarzy modelu RS tej generacji będzie miał 345 KM mocy i 460 Nm momentu obrotowego. To oznacza 15-procentowy przyrost mocy i prawie 5-procentowy przyrost momentu. Dzięki temu RS500 przyspiesza do setki w 5,6 sekundy, tj. 0,3 sekundy szybciej niż zwykły RS.
By uzyskać poprawę parametrów zamontowano większą chłodnicy powietrza doładowującego, zastosowano większy filtr powietrza i pompę paliwa o wyższej wydajności. Wraz z tymi zmianami wprowadzono zmienione kalibracje oprogramowania sterującego pracą silnika, umożliwiające optymalizację jego pracy.
Każdy egzemplarz serii zostanie pokryty czarnym lakierem i oklejony dodatkowo folią, dzięki której lakier straci połysk i auto będzie wyglądało jak pokryte matowym lakierem. Otrzyma do tego 19-calowe, czarne felgi i czerwone zaciski hamulców. W kabinie zagoszczą czerwone fotele Recaro, dwustrefowa klimatyzacja, zestaw audio Sony i indywidualny numer egzemplarza, wygrawerowany na specjalnej tabliczce, zamontowanej na konsoli centralnej.
Sprzedaż RS500 rozpocznie się w maju. Każdy z krajów otrzyma ściśle limitowaną liczbę egzemplarzy. Dla Polski przygotowano 10 sztuk. Większości z nas pozostaje więc poniższy materiał wideo.
Komentarze
auto motor i sport, 2010-04-01 08:08:05
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?