[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Ford Puma debiutuje w wersji ST-Line V

Ford Puma wchodzi do sprzedaży z nowymi wersjami. Jedna z nich to sportowo-elegancka odmiana ST-Line V. Do oferty dołączy też oszczędny diesel i automatyczna skrzynia biegów.

Ford Puma ST-Line V Ford Puma ST-Line V
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 94 300 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Miejski SUV Ford Puma spotkał się na rynku z ciepłym przyjęciem. Producent idzie za ciosem i rozszerza ofertę Pumy o nowe wersje, na które klienci wyczekiwali z niecierpliwością. A i to nie koniec nowości, bo Ford wprost zapowiada nadejście rasowej Pumy ST.

Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!

Wróćmy jednak na razie do tego, co już wiemy i co pojawi się niebawem w salonach. A mowa o Fordzie Puma w wersji ST-Line V, a także debiucie oszczędnego silnika Diesla i dwusprzęgłowej automatycznej skrzyni biegów.

Ford Puma ST-Line V – sportowo i elegancko

Ford Puma ST-Line V to wersja oparta na usportowionej wersji ST-Line, ale wzbogacona o elementy wnoszące nutkę elegancji, na miarę modeli z serii Vignale. Z zewnątrz auto w tej odmianie wyróżnia się satynowaną aluminiową górną osłoną chłodnicy, dolną osłoną w kolorze hebanowym, dolną partią tylnego zderzaka w kolorze nadwozia i dużym tylnym spoilerem.

Dołącz do nas na facebooku i bądź na bieżąco z motoryzacyjnymi newsami!

Standardowe wyposażenie tej wersji obejmuje m.in.:

  • reflektory diodowe,
  • skórzane fotele Windsor,
  • skórzaną kierownicę Manacor,
  • wysokiej klasy system audio B&O,
  • system dostępu bezkluczykowego Ford KeyFree.

Kolejne wersje Forda Pumy, m.in. Trend, Titanium, Titanium X i ST-Line X, otrzymują z kolei w standardowym wyposażeniu nowe technologie Forda, takie jak system wczesnego informowania o niebezpieczeństwie na drodze, korzystający z komunikacji za pośrednictwem modemu FordPass Connect.

Dostępny jest też dla nich funkcjonalny schowek MegaBox, mogący pomieścić w pozycji pionowej niestabilne przedmioty o wysokości nawet 115 cm, takie jak rośliny doniczkowe, czy kije golfowe.

REKLAMA

REKLAMA

Ford Puma ST-Line V Ford Puma ST-Line V

Ford Puma 1.5 EcoBlue – nowy diesel

Wśród nowości pojawia się też wyczekiwany przez sporą grupę klientów silnik Diesla. Jest to 120-konny, turbodoładowany motor z rodziny EcoBlue, o pojemności 1,5 litra. Współpracuje on z sześciobiegową manualną skrzynią biegów.

Według danych producenta, zgodnie z cyklem pomiarowym NEDC, nowy silnik pozwala na uzyskanie emisji CO2 już od 99 g/km i zużycia paliwa od 3,8 l/100 km. Według cyklu WLTP jest to, odpowiednio, od 118 g/km i 4,5 l/100 km.

Ford Puma – automatyczna skrzynia biegów

Ostatnią z nowości w ofercie Pumy jest automatyczna skrzynia biegów. Siedmiostopniowa, dwusprzęgłowa konstrukcja będzie dostępna dla modelu ze 125-konnym silnikiem 1.0 EcoBoost.

Jak informuje producent, większa liczba przełożeń i specyfika pracy podwójnego sprzęgła wpływają na płynność zmiany biegów, przyczyniając się do obniżenia zużycia paliwa, wyższej kultury pracy i dynamiki układu napędowego.

Ford Puma ST w drodze

Na koniec dodajmy interesującą informację. Otóż na początku miesiąca Ford ogłosił, że Puma ST, rasowy model stworzony przez dział Ford Performance, dołączy do gamy modelowej jeszcze w tym roku. Ale i to nie koniec niespodzianek!

- Klienci poinformowali nas, że zależy im na nowych wersjach modelu, które będą pomocne w dobraniu odpowiadającego im połączenia stylu, elementów wyposażenia dodatkowego, oszczędności i osiągów. Jest to coś, co zobowiązaliśmy się zaoferować klientom wraz z Pumą, dodatkowo jeszcze w tym roku pojawi się nowa Puma ST i nie będzie to nasze ostatnie słowo – powiedział Roelant de Waard, wiceprezes ds. marketingu, sprzedaży i serwisu Ford of Europe.

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA