REKLAMA

Greenpeace: VW to zło!

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 39 590 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Wykorzystując ogromną popularność reklamy Volkswagena, którą prezentowano w Stanach podczas finału mistrzostw Superbowl, obrońcy planety przygotowali własną jej wersję, mającą nakłonić internautów do przeciwstawienia się niemieckiemu koncernowi. Według Greenpeace Volkswagen bojkotuje plany unijnych polityków w kwestii ograniczenia o ok. 20-30% emisji dwutlenku węgla do 2020 roku. Co więcej, firma podobno wydaje rocznie miliony euro na lobbying, mający pomagać jej w prowadzeniu interesów, również związanych z tematyką ochrony środowiska. A na domiar złego, zwrócono uwagę, że ekologiczne wersje modeli Grupy Volkswagena owszem - są dostępne, ale celowo wycenione są tak wysoko, by mało kto decydował się na ich zakup.

Zobacz reklamę z Superbowl i jej greenpeace'ową wersję i zdecyduj, po której stroni mocy chcesz się znaleźć.

 

 

 

REKLAMA

Komentarze

 (9)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA