Auto zostało zaprezentowane w modnym ostatnio białym kolorze. "Forma podąża za funkcją" - takie hasło kierowało poczynaniami inżynierów Hamann przy tworzenia tego projektu.
Pakiet aerodynamiczny obejmuje nowy przedni spojler i zmienione boczne progi. Dzięki temu auto wygląda na niżej zawieszone i bardziej rozciągnięte. W tylnej części mamy nowy spojler umieszczony na pokrywie bagażnika. Hamann Aston Martin V8 Vantage posiada również 3-częściowy dyfuzor. Silnik wygrywa nowe melodie dzięki zmienionemu układowi wydechowemu. Co ciekawe, klient może wybrać materiał do komponentów nadwozia - w ofercie jest włókno szklane lub matowy karbon.
Jedną z ważniejszych zmian jest również komplet obręczy aluminiowych o nazwie Edition Race. Czarny kolor i tytanowe śruby mają w udany sposób łączyć elegancję ze sportem. Hamann oferuje koła o rozmiarze 21 cali. Na te felgi zakładane są opony o rozmiarze 245/30 (przód) i 295/25 (tył). Nowe sprężyny sprawiły, że V8 Vantage jest niżej zawieszony.
Pakiet optyczny uzupełniony jest przez lekki tuning mechaniczny. Stara jednostka o pojemności 4,3 litra może mieć o 23 konie mechaniczne więcej ( w sumie 408 KM) i 25 dodatkowych niutonometrów (w sumie 435 Nm).
Dla rocznika 2008, który ma silnik 4.7 l, przeprogramowany sterownik daje dodatkowe 30 KM (razem 456 KM) i 30 Nm (w sumie 500 Nm). Prędkość maksymalna to 295 km/h.
Źródło: hamann