Nie ma jeszcze żadnych oficjalnych danych na temat tego projektu. Auto wyróżnia się dwukolorowym nadwoziem - na samochodzie króluje biel i czerń. W charakterystycznym dla SLRa miejscu w bocznej części znajduje się wydech o nietypowej liczbie końcówek (trzech). Z tyłu króluje dyfuzor i karbonowy spojler. Auto na pewno otrzyma jakiś zastrzyk mocy, choć trudno w tym momencie zgadywać jak dużego wzrostu możemy oczekiwać.
Więcej informacji o wulkanicznym SLRrze powinno pojawić się już wkrótce.
Źródło: worldcarfans
REKLAMA
Komentarze
(1)
ZOBACZ KOMENTARZE
Nadworny tuner takich marek jak BMW, Ferrari czy Lamborghini zajął się ostatnio Mercedesem McLarenem SLR. auto motor i sport, 2008-10-13 13:46:12
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Skoda na poważnie zajęła się napędami hybrydowymi, a efektem jej prac jest m.in. Octavia iV. Do znanych zalet tego modelu doszła nowa – oszczędna jazda. Wrażenia z przejażdżki wersją Combi.
Audi Q5 Sportback TFSI e quattro uzupełnia gamę SUV-ów z napędem hybrydowym plug-in. Na starcie wyposażony jest w większy akumulator, który trafi także do Audi Q5.
Debiut żadnego auta nie podzielił kierowców chyba tak bardzo, jak premiera BMW 4 nowej generacji. Jedni uwielbiają jego design, inni nienawidzą, a my bez wchodzenia w polemikę zabieramy wersję 430i na testową ścieżkę.
Jeszcze niedawno Countryman Cooper S strzelał wydechem, miał moc blisko 200 KM i twarde zawieszenie – był z niego drogowy rozrabiaka. Te czasy już minęły. Wersja po face liftingu złagodniała pod każdym względem.
Across jest dzieckiem związku Suzuki z Toyotą. Z grubsza rzecz biorąc, to RAV4, tyle że z innym znaczkiem. W teście jedyna wersja tego modelu, czyli 306-konna hybryda plug-in.
Puma ST – pierwszy SUV Forda, który wpadł w ręce inżynierów z działu Ford Performance – od pierwszego ruchu kierownicą zdradza cechy drapieżnika. Dawno tak mały samochód nie zrobił na nas tak dużego wrażenia. Włącznie z ceną.
Jeśli ktoś skonstruował auto, które w ciągu czterech lat trafiło do 750 tys. kierowców, to znaczy, że trafił w środek tarczy. Citroën to wie, dlatego tylko lekko odświeżył model C3.
REKLAMA
Ups... widzimy, że masz AdBlocka.
Nasz serwis jest dostępny całkowicie bezpłatnie, ale żeby taki mógł pozostać, musimy wyświetlać na nim reklamy. Jeśli cenisz naszą pracę, dodaj tę stronę do wyjątków. Nie musisz wchodzić w ustawienia przeglądarki. Wystarczy kliknąć poniżej.
Komentarze
auto motor i sport, 2008-10-13 13:46:12
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?