Polski debiut będzie świętowała w Poznaniu najnowsza generacja modelu CR-V. Na ekspozycji firmy wystawiony zostanie egzemplarz wyposażony w turbodoładowany silnik benzynowy VTEC o poj. 1,5 l.
Nowy CR-V z tą wersją silnikową pojawi się w sprzedaży na jesieni tego roku i będzie dostępny również z trzecim rzędem siedzeń. Honda wprowadzi to rozwiązanie do swojego popularnego SUV-a po raz pierwszy.
Na początku przyszłego roku do oferty dołączy CR-V z napędem hybrydowym dostosowany do przewozu pięciu osób.
Poznań będzie też miejscem pierwszej polskiej prezentacji modelu NSX, supersamochodu z hybrydowym układem napędu na cztery koła (Sport Hybrid SH-AWD) i umieszczonym centralnie, turbodoładowanym benzynowym silnikiem V6 o pojemności 3,5 litra.
Jednostka ta współpracuje z dziewięciostopniową, dwusprzęgłową przekładnią oraz elektrycznym silnikiem pełniącym funkcję alternatora, rozrusznika i koła zamachowego. Dodatkowo, zamontowany przy przedniej osi zespół dwóch silników elektrycznych dostarcza siły napędowej do przednich kół. Układ ten zapewnia moc maksymalną 581 KM.
Honda Clarity Fuel Cell, podobnie jak NSX, gościła już na wielu międzynarodowych salonach samochodowych, jednak w Polsce zobaczymy ten model po raz pierwszy. Zasilane wodorem auto na ogniwa paliwowe jest odzwierciedleniem najnowocześniejszych rozwiązań technicznych.
W Europie Honda Clarity Fuel Cell bierze udział w projekcie HyFive, którego zadaniem jest promowanie napędów wodorowych oraz wspieranie rozwoju infrastruktury umożliwiającej tankowanie wodoru. Zasięg tego modelu wynosi ponad 580 km.
Oprócz wspomnianych debiutów, na stoisku Hondy nie zabraknie modeli z aktualnej oferty sprzedażowej Hondy, w tym usportowionego hatchbacka – Civica Type R , który w strefie aut sportowych będzie prezentowany obok modelu NSX oraz motocykla MOTO GP (RC213V).
Dział motocykli Hondy, oprócz wcześniej wspomnianej maszyny wyścigowej, pokaże w Poznaniu również model CBR1000RR Fireblade SP oraz wybrane nowości na sezon 2018 - GL1800 Gold Wing Tour, Africa Twin Adventure Sports, CB1000R oraz CB125R.
Porsche Taycan z napędem na tylną oś i mocą 326 KM debiutuje w europejskiej ofercie jako najtańszy sposób na jazdę sportowym elektrycznym samochodem z górnej półki. Znamy już cenę.
Francuskie media zaalarmowały, że po brexicie brytyjscy kierowcy wymknęli się spod obiektywów fotoradarów krajów UE, bo póki co przestał działać system wymiany danych.
Chcesz przeznaczyć na ciekawie wyglądającego SUV-a nie więcej niż 165 tys. zł? Mamy dla ciebie odmienne konstrukcyjnie propozycje dwóch ambitnych marek. Napędzana klasycznym wolnossącym silnikiem Mazda CX-5 zaparkowała obok hybrydowego Hyundaia Santa Fe.
Wśród najpopularniejszych modeli świata, jakie klienci zarejestrowali w 2020 roku, prym wiedzie Toyota z aż dwoma modelami na czele stawki. Oto najczęściej kupowane auta 2020 roku na świecie.
Po raz pierwszy w historii prezentacja bolidu Formuły 1 na nowy sezon odbędzie się w Polsce. W tym przypadku chodzi o bolid C41 zespołu Alfa Romeo Racing ORLEN model C41.
Honda HR-V e:HEV to nieduży SUV z napędem hybrydowym. Oficjalna premiera zaplanowana jest za niespełna miesiąc, ale już teraz znamy kilka szczegółów.
REKLAMA
Ups... widzimy, że masz AdBlocka.
Nasz serwis jest dostępny całkowicie bezpłatnie, ale żeby taki mógł pozostać, musimy wyświetlać na nim reklamy. Jeśli cenisz naszą pracę, dodaj tę stronę do wyjątków. Nie musisz wchodzić w ustawienia przeglądarki. Wystarczy kliknąć poniżej.
Komentarze