Honda HR-V e:HEV. Znamy polskie ceny nowego SUV-a

Nowa generacja Hondy HR-V została oficjalnie zaprezentowana w kwietniu, a teraz poznaliśmy polski cennik hybrydowego SUV-a.

Honda HR-V e:HEV fot. materiały prasowe
Honda HR-V e:HEV
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 97 100 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Honda HR-V e:HEV – ceny i wyposażenie

Ile kosztuje nowa Honda HR-V e:HEV? Gamę modelu otwiera wersja Elegance, której cena zaczyna się od 123 700 zł. W standardzie znajdziemy tu m.in. reflektory LED, podgrzewane fotele przednie, 18-calowe obręcze kół oraz łączność ze smartfonami.

REKLAMA

Kolejna wersja wyposażenia to Advance, której cena zaczyna się od 139 700 zł i obejmuje dodatkowo m.in. elektrycznie sterowaną klapę bagażnika z funkcją automatycznego zamykania i bezdotykowego dostępu, podgrzewaną, skórzaną kierownicę oraz wykończenie wnętrza ze skóry syntetycznej i tkaniny.

Honda HR-V 2021fot. materiały prasowe
Honda HR-V e:HEV 2021

Najbogatsza wersja Advance Style dostępna jest od 153 900 zł, a w jej ramach otrzymujemy system audio klasy premium, detale stylistyczne, w tym dwukolorowy lakier nadwozia i pomarańczowe akcenty wykończeniowe we wnętrzu.

Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!

Dołącz do nas na facebooku i bądź na bieżąco z motoryzacyjnymi newsami!

Honda HR-V e:HEV – zamówienia ruszają

Ruszyła już platforma rezerwacji online dla nowej Hondy HR-V e:HEV. Odwiedzając stronę www.hrv.rezerwacja.honda.pl/ można wybrać i skonfigurować model pod kątem swoich potrzeb i możliwości. Pierwsze egzemplarze trafią do polskich salonów w pierwszym kwartale 2022 roku. Samochód będzie również dostępny w finansowaniu za pośrednictwem Honda Finance. Dodatkowo dla klientów, którzy zdecydują się na wersje wyposażenia Advance i Advance Style, Honda udostępni pakiet ubezpieczeń OC/AC/NNW za 1 zł.

REKLAMA

REKLAMA

Honda HR-V e:HEV – nadwozie i wnętrze

Honda HR-V e:HEVfot. materiały prasowe
Honda HR-V e:HEV

Honda HR-V to model, który dla Hondy jest światowym bestsellerem. Teraz SUV zyskał całkiem odmienioną stylistykę, z nadwoziem o sylwetce coupe, z wydłużoną maską i rozciągniętym tyłem, a także gładkimi powierzchniami bocznymi. Elegancką sylwetkę uzyskano dzięki zwiększeniu o 10 mm prześwitu i obniżeniu dachu o 20 mm, w porównaniu z poprzednim modelem. Krótszy jest też zwis przedni, a 18-calowe koła dodają wrażenia solidności. Na uwagę zasługuje oryginalnie zaprojektowany grill, pozbawiony wyraźnego obramowania i tył z lampami połączonymi świetlną listwą.

Honda HR-V e:HEVfot. materiały prasowe
Honda HR-V e:HEV

W kabinie Hondy HR-V również postawiono na przejrzystość. na środku deski rozdzielczej króluje duży ekran, przy którym ulokowano wygodne w obsłudze pokrętło regulacji głośności oraz podstawowe fizyczne przyciski. Co istotne, pozostawiono panel sterowania klimatyzacją i nawiewem, dzięki czemu ustawień nie trzeba będzie szukać w menu na dotykowym ekranie. Niemal niewidoczne są przy tym kratki nawiewu, wyposażone w funkcję rozpraszania strumienia powietrza.

Jak zapewnia producent, przy wymiarach podobnych do poprzednika, udało się wygospodarować więcej przestrzeni na nogi i ramiona. Rozplanowanie platformy pozwala również na zachowanie systemu tylnych foteli Magic Seats, a producent podczas konferencji wspomniał o możliwości przewiezienia dwóch „dorosłych” rowerów górskich w pozycji pionowej, ze zdjętymi jedynie przednimi kołami.

REKLAMA

Honda HR-V e:HEV – napęd

Honda HR-V 2021fot. materiały prasowe
Honda HR-V e:HEV 2021

Nowa Honda HR-V jest tylko i wyłącznie hybrydą, z napędem znanym już z nowej Hondy CR-V, czy też z Hondy Jazz. Układ hybrydowy Hondy e:HEV składa się z dwóch niedużych, ale mocnych silników elektrycznych, współpracujących z 1,5-litrowym silnikiem benzynowym i-VTEC, działającym w cyklu Atkinsona. Moc maksymalna układu napędowego wynosi 96 kW (131 KM), a maksymalny moment obrotowy 253 Nm osiągany jest przy 4 500 obr/min.

Układ napędowy e:HEV korzysta z trzech różnych trybów, wybieranych automatycznie, w zależności od warunków jazdy. Aby zapewnić najwyższą oszczędność, HR-V porusza się w trybie elektrycznym, płynnie przechodząc w tryb hybrydowy, gdy silnik wymaga wysokiego momentu obrotowego, natomiast silnik benzynowy jest wykorzystywany podczas jazdy ze stałymi wyższymi prędkościami. Po raz pierwszy spotkaliśmy się z tym w przypadku nowego CR-V, a później w Jazzie, i przyznajemy, że w codziennej jeździe takie rozwiązanie zdaje egzamin.

zobacz galerię

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA