[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Honda NSX po face liftingu

Honda rozpoczyna zbieranie zamówień na odświeżoną NSX. Auto ma zmodyfikowany wygląd, nowy pomarańczowy lakier oraz przede wszystkim zmieniony układ napędowy i podwozie.

Honda NSX 2019 Honda NSX 2019, fot. Honda

Honda wprowadziła szereg zmian w modelu NSX na rok 2019. Mają one sprawić, że ten japoński, hybrydowy supersamochód z napędem Sport Hybrid będzie łatwiejszy w codziennej eksploatacji, a jednocześnie jazda nim po torze wyścigowym ma stać się bardziej ekscytująca.

Obecną Hondą NSX jeździłem w lipcu 2016 roku na torze Estoril, gdzie dała się poznać jako bardzo uniwersalny samochód. 507-konny silnik V6 i trzy dodatkowe silniki elektryczne dają łącznie moc 581 KM i 646 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

REKLAMA

REKLAMA

Honda NSX 2019 Honda NSX 2019, fot. Honda

W trybie Quiet auto pokonuje do 3 km na silniku elektrycznym i czyni z NSX-a auto potulne jak baranek. Każdy kolejny tryb jazdy – od Sport, poprzez Sport+, aż po Track – czyni z jazdy Hondą coraz bardziej poważne wyzwanie. Auto jeździ jak przyklejone do asfaltu. Czy tu trzeba zatem cokolwiek zmieniać? Okazuje się, że tak.

Największy nacisk położono na zwiększenie dynamiki auta, przy zachowaniu jego codziennej funkcjonalności. Honda wyposażyła NSX-a z roku modelowego 2019 w większe stabilizatory przednie i tylne, co przyczyniło się do wzrostu sztywności przedniego zawieszenia o 26 procent i zawieszenia tylnego - o 19 procent.

REKLAMA

Honda NSX 2019 Honda NSX 2019, fot. Honda

Honda dokonała również zmiany oprogramowania sterującego hybrydowym układem napędu na cztery koła (Sport Hybrid SH-AWD), elektrycznym układem wspomagania kierownicy, układem stabilizacji toru jazdy (VSA) i aktywnymi amortyzatorami z płynem MRF.

Honda NSX z roku modelowego 2019 ma także, dostępne w standardzie, opony klasy high performance – Continental SportContactTM 6. Opracowane specjalnie dla NSX ogumienie zapewnia lepszą dynamikę i stabilność podczas hamowania, pokonywania zakrętów i przyspieszania.

Co to wszystko dało? Jak chwali się Honda, czas okrążenia toru Suzuka jest aż o dwie sekundy lepszy, niż w przypadku obecnego modelu.

REKLAMA

REKLAMA

Honda NSX 2019 Honda NSX 2019, fot. Honda

W silniku nowego NSX zmodyfikowano wtryskiwacze paliwa, poprawiono działanie turbosprężarki i dodano filtr cząstek stałych, którego zadaniem jest zapewnienie zgodności modelu z normą Euro 6d-TEMP.

Z zewnątrz w oczy rzuca się nowy lakier perłowy Thermal Orange i dobrane do niego pomarańczowe zaciski karbonowo-ceramicznych tarcz hamulcowych, dostępnych w opcji.

Produkcja odświeżonej Hondy NSX rozpoczęła się w sierpniu, a pierwsze egzemplarze trafią do klientów pod koniec tego roku. Zamówienia w Europie ruszają już teraz.

Zobacz także:
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 66 200 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij