[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.0

Hybrydowe Mazdy – już w 2021 roku

Po zawarciu porozumienia o współpracy z Toyotą Mazda zamierza produkować własne modele hybrydowe. Światło dzienne ujrzą już w 2021 r. 

Mazda Koeru Concept Mazda Koeru Concept

Ale to nie wszystko, co szykuje japoński producent na najbliższe lata. W 2019 roku pod maski modeli Mazdy ma trafić silnik oznaczony jako SkyActiv-X – taki, który łączy zalety diesla (oszczędność) z kulturą pracy i osiągami silnika benzynowego. Więcej o tej technologii pisaliśmy tutaj.

Z kolei w 2021 roku na drogach zobaczymy pierwszy samochód Mazdy z napędem hybrydowym typu plug-in. Mamy przeczucie graniczące z pewnością, że rozwiązania zastosowane w tym modelu zostaną, przynajmniej w pewnej części, zapożyczone od nowego kooperanta, czyli Toyoty. W planach (mówi się na razie o rynku japońskim) są także samochody elektryczne, zarówno z silnikiem benzynowym w roli "przedłużacza zasięgu" oraz bez niego. 

Hybrydy plug-in mają być ostatnim elementem układanki w odnawianiu gamy silnikowej Mazdy. Jednostki z serii SkyActive-X, które zadebiutują za dwa lata, mają zastąpić obecnie używane silniki z serii SkyActiv-G. Nowe rozwiązania to efekt ambitnych planów marki – Japończycy chcą, żeby do 2030 r. emisja CO2 ich modeli spadła o 50% (względem roku 2010). Do 2050 roku zanieczyszczenia emitowane przez samochody mają spaść o 90%!

Prawdopodobnie jednym z pierwszych modeli, który skorzysta z nowej palety układów napędowych będzie Mazda 3 kolejnej generacji, którą zobaczymy na rynku w 2019 roku. Pierwsze w pełni elektryczne auta Mazdy najpierw zobaczymy na rynkach z odpowiednią infrastrukturą – nie należy więc spodziewać się ich w ofercie polskiego importera.

REKLAMA
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 60 400 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij