Centrum AMCI Testing, największy niezależny ośrodek testowy w USA i jeden z najbardziej wszechstronnych amerykańskich obiektów badających samochody w niskich temperaturach, przeprowadza setki testów samochodów rocznie.
Eksperci centrum porównali zachowanie na śniegu i lodzie pięciu SUV-ów 4x4 – były to Honda CR-V AWD, Jeep Cherokee Latitude 4x4, Subaru Forester 2.5i, Chevrolet Equinox AWD i Toyota RAV4 Hybrid z napędem AWD-i, znanym w Europie jako E-Four.
SUV Toyoty wykazał się większą skutecznością systemów bezpieczeństwa czynnego na śniegu i lodzie niż konkurenci. RAV4 Hybrid poradził sobie najlepiej także przy nabieraniu prędkości na śliskiej nawierzchni. W tym teście wszystkie samochody startowały od 0 km/h i miały pokonać jak najszybciej dystans 30 m, jadąc lewymi kołami po śniegu, a prawymi po lodzie.
Toyocie RAV4 Hybrid udało się to w 4,8 s, Jeep Cherokee Latitude potrzebował 5,1 s, zaś Honda CR-V AWD i Subaru Forester dojechały na metę po 5,3 s. W ostatnim sprawdzianie hybrydowy RAV4 wykazał się najlepszą trakcją na pokrytym śniegiem zakręcie.
Komentarze
~gosiaczek, 2018-09-21 14:57:58
~Antek, 2018-01-03 16:57:08
~VC, 2018-01-03 15:31:46
~tomasz.b., 2017-12-31 01:39:42
~Ślązak, 2017-12-29 12:47:04
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?