REKLAMA

Hyundai Elantra N Line. Elegancki sedan na sportowo

Hyundai wprowadza na rynek model Elantra N Line, który zyskał bardziej drapieżny wygląd i zmiany w zawieszeniu oraz układzie hamulcowym.

Hyundai Elantra N Line Materiały prasowe
Hyundai Elantra N Line
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 72 400 PLN
Dostępne nadwozia: sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Hyundai prezentuje kolejny w ostatnim czasie model z serii N Line – niedawno pisaliśmy o debiucie Hyundaia i10 N Line. Teraz przyszedł czas na większy kaliber – reprezentacyjną Elantrę.

W dużym skrócie mówiąc, Hyundai Elantra N Line napędzany jest przez benzynowy silnik 1.6 T-GDI, współpracujący z sześciobiegową manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową przekładnią (DCT). Jednostka generuje moc 201 KM i 265 Nm momentu obrotowego.

Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!

Dołącz do nas na facebooku i bądź na bieżąco z motoryzacyjnymi newsami!

Inżynierowie Hyundaia wprowadzili kilka istotnych zmian mechanicznych w zawieszeniu Elantry, co owocuje zwiększeniem sztywności i poprawą przyczepności w zakrętach. Poza tym nowością są 18-calowe felgi aluminiowe oraz większe przednie tarcze hamulcowe.

W wyposażeniu Elantry N Line znalazły się poza tym łopatki zmiany biegów dla przekładni automatycznej oraz system wyboru trybów jazdy. Z kolei wśród elementów wystroju wnętrza znajdziemy m.in. obszyta skórą, perforowaną kierownicę z logo N, sportowe fotele N ze skórzaną tapicerką, dźwignię zmiany biegów z metalowymi akcentami i skórzanymi wstawkami oraz aluminiowe nakładki na pedały.

 

REKLAMA

REKLAMA

Hyundai Elantra Hybrid w drodze

To nie koniec nowości, bo jak się dowiadujemy, w trzecim kwartale 2020 roku w Korei pojawi się nowa Elantra Hybrid, która niedługo potem trafi m.in. do Europy. Co wiemy o tym modelu?

Elantra Hybrid jest wyposażona w czterocylindrowy silnik GDI pracujący w cyklu Atkinsona o pojemności 1,6 litra. Silnik elektryczny z magnesami trwałymi o mocy 32 kW zasilany jest akumulatorem litowo-jonowo-polimerowym o pojemności 1,32 kWh, umieszczonym pod tylnymi siedzeniami.

Silnik 1.6 GDI, w połączeniu z silnikiem elektrycznym, zapewnia łączną moc 141 KM i moment obrotowy do 265 Nm. Wysokowydajny silnik elektryczny umożliwia jazdę w trybie czysto elektrycznym i zapewnia stały moment obrotowy przy niskich prędkościach, oraz wspomaga silnik spalinowy przy większym obciążeniu.

zobacz galerię

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA