[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Hyundai Ioniq Hybrid i Ioniq PHEV po face liftingu

Hyundai Ioniq po niemal trzech latach od rynkowego debiutu przeszedł face lifting. Co zmieniło się w hybrydach?

Hyundai Ioniq Hybrid facelift Hyundai Ioniq Hybrid facelift

Hyundai przez niemal trzy lata obecności na rynku obu wersji hybrydowych – klasycznej i plug-in – sprzedał już przeszło 60 tys. egzemplarzy. Przyszedł więc czas na odświeżenie oferty i wzmocnienie tego wyniku. Na pierwszy ogień poszły hybrydy, a niebawem dołączy do nich model elektryczny.

Hyundai Ioniq – nadwozie

W modelu po face liftingu zmiany stylistyczne nie są rewolucyjne. Przeprojektowane zostały zderzaki, z przodu nowy Ioniq ma charakterystyczny kaskadowy grill, a opcjonalne LED-owe reflektory i światła mają nowy wygląd.

Specjalnie na prośbę dotychczasowych nabywców Ioniqa, do wyboru dostępne będą trzy dodatkowe kolory lakierów - Fluidic Metal, Electric Shadow oraz Liquid Sand.

Zobacz także: milion mil w pięć lat Hyundaiem Elantrą

REKLAMA

Hyundai Ioniq Hybrid facelift Hyundai Ioniq Hybrid facelift

Hyundai Ioniq – wnętrze

W kabinie odświeżonego modelu Ioniq zauważyc można przeprojektowany panel sterowania ogrzewaniem i klimatyzacją, z nowym błyszczącym wykończeniem, mającym nadać eleganckiego charakteru.

Za dopłatą dostępny jest teraz 10,25-calowy ekran systemu nawigacji i multimediów, który – zdaniem producenta – jest pierwszym takim w swojej klasie i może wyświetlać wiele przydatnych informacji. Dodatkowo został wyposażony w oprogramowanie do rozpoznawania głosu Bluelink, najnowocześniejszą technologię informacyjno-rozrywkową, a także usługi Hyundai LIVE.

Zobacz także: co zmieniło się w przepisach w 2018 roku?

REKLAMA

Hyundai Ioniq Hybrid facelift Hyundai Ioniq Hybrid facelift

Hyundai Ioniq – wyposażenie

Dla większej wygody i bezpieczeństwa podczas jazdy, wszystkie nowe modele Ioniq są standardowo wyposażone w pakiet systemów SmartSense. W skład pakietu wchodzą m.in.:

  • system ostrzegania przed kolizją i unikania kolizji (FCA/FCW),
  • system utrzymywania pasa ruchu (LKA),
  • system monitorowania uwagi kierowcy (DAW).

Nowy Ioniq został też wyposażony w pierwszy na świecie „tryb jazdy w strefach zielonych” (GDM), który w wyznaczonych miejscach automatycznie przełącza moduł sterujący pojazdu, aby pracować dalej wyłącznie na zasilaniu elektrycznym, a nie na silniku spalinowym.

Podobnie jak w SUV-ie KONA Electric, w odświeżonym IONIQ-u zastosowano funkcję jazdy przy użyciu jednego pedału, inteligentne hamowanie rekuperacyjne oraz tryb użytkowy (Utility mode), umożliwiający wykorzystanie funkcji pokładowych nawet gdy pojazd jest wyłączony.

Jest jeszcze tryb Eco+, który pomaga w zwiększaniu pozostałego poziomu energii podczas nieprzewidzianych sytuacji awaryjnych.

Nowy Hyundai Ioniq Hybrid oraz Ioniq Plug-in będą dostępne w sprzedaży w Europie, w tym także w Polsce, w drugiej połowie roku 2019. Oficjalna premiera w marcu w Genewie.

Zobacz także: znajdź wymarzony samochód w najlepszej cenie!

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 40 200 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij