Hyundai zbudował nową płytę podłogową, która jest kompatybilna z alternatywnymi rodzajami nadwozia. Ioniq korzysta z nowego rozwiązania bardzo intensywnie, bowiem od razu oferuje trzy rodzaje napędu do wyboru. Może go napędzać motor benzynowy i elektryczny, to samo tylko w z wtyczką lub napęd czysto elektryczny. W Genewie zaprezentowano wersję plug-in, ale znana jest też ta elektryczna.
Hyundai Ioniq plug-in - Genewa 2016
Hyundai Ioniq plug-in to jeden z trzech odmian tego modelu - są jeszcze hybrydowa oraz elektryczna. Pod maską tego auta pracuje benzynowa jednostka 1.6 GDI i motor elektryczny o łącznej mocy 141 KM. Do tego mamy bardzo niski współczynnik oporu powietrza Cx 0,24.


-
WYDARZENIA
Za biurkiem jak w samochodzie - biurowy fotel z napędem od VW
-
FINANSE I PRAWO
Jak jeździć po dziurach i jak uzyskać odszkodowanie za uszkodzenie auta?
-
FINANSE I PRAWO
Ekrany akustyczne przy drogach – co mówią przepisy?
-
PIERWSZA JAZDA
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio: SUV jak żaden inny - JAZDA
-
BEZPIECZEŃSTWO
Jazda na suwak - kiedy działa, a kiedy nie? To nie takie oczywiste


-
WYDARZENIA
Za biurkiem jak w samochodzie - biurowy fotel z napędem od VW
-
FINANSE I PRAWO
Jak jeździć po dziurach i jak uzyskać odszkodowanie za uszkodzenie auta?
-
FINANSE I PRAWO
Ekrany akustyczne przy drogach – co mówią przepisy?
-
PIERWSZA JAZDA
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio: SUV jak żaden inny - JAZDA
-
BEZPIECZEŃSTWO
Jazda na suwak - kiedy działa, a kiedy nie? To nie takie oczywiste
